مشخصات فنی محصول جدید دیار خودرو بايک سنوا

 

 

شرکت دیار خودرو خودروی جدید چینی خود را آماده ورود به بازار ایران کرده است.

خودروی سنوا (Senova) یک محصول سواری بزرگ (Luxury) و جزء معدود خودروهای دارای موتور قدرتمند توربو شارژ در داخل کشور با لیست بلندی از امکانات رفاهی و با تکنولوژی شرکت SAAB سوئد است. تمامی این محصولات با گیربکس اتومات عرضه خواهد شد. می توانید کلیه اطلاعات فنی و عکس های این محصولات را در وب سایت و منوی محصولات مشاهده نمایید.

این خودرو با پیشرانه‌های 1.8 و 2 و 2.3 لیتری به بازار عرضه شده اما دیار خودرو قوی‌ترین آن‌ها یعنی مدل 2.3 لیتری را برای بازار ایران انتخاب کرده است. در این مدل، سنوا از یک پیشرانه 4 سیلندر به حجم 2290 سی‌سی بهره می‌برد که مجهز به یک توربوشارژر است و می‌تواند 246 اسب‌بخار را در 5300 دور در دقیقه تولید کند. روی سنوا یک گیربکس 5 سرعته خودکار نصب شده که به وسیله آن در 8.2 ثانیه می‌تواند به مرز 100 کیلومتر در ساعت برسد و این سرعت را تا 240 کیلومتر در ساعت ادامه دهد. مصرف سوخت این خودرو نیز به صورت ترکیبی 9.9 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد.
بایک سنوا از نظر تجهیزات در دو تیپ Elite و Luxury عرضه شده است که اگر مدل کامل‌تر یعنی Luxury را تهیه کنید از امکاناتی نظیر سنسور نور، چراغ‌های زنون با سیستم شستشو، چراغ‌های LED مخصوص روز، سنسور باران، سانروف، کلید استارت موتور، کروز کنترل، روکش چرمی صندلی‌ها و غربالک فرمان، حافظه تنظیمات صندلی، سیستم صوتی به همراه صفحه نمایش 8 اینچی و 11 و یا 12 بلندگو، سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو، سیستم‌های ABS، EBD، BAS، CBC، TCS، HSA، سیستم TPMS، دوربین عقب و سنسور پارک در جلو و عقب بهره خواهید برد.
سنوا ازدو مزیت مهم یعنی پیشرانه قوی و امکانات مناسب بهره می‌برد که در بازار داخل بسیار تعیین کننده هستند
طبق اعلام سایت رسمی شرکت دیار خودرو، شرایطی برای پیش فروش این خودرو در نظر گرفته شده که در آن قیمت سنوا 145 میلیون تومان اعلام شده است.