اطلس خودرو از آغاز طرح فروش ويژه محصولات جديد كياموتورز خبر داد

 

آخرين شرايط متنوع فروش محصولات كيا موتورز با رويکرد تسهيل هر چه بيشتر شرايط خريد براي کليه دوستداران و علاقه مندان به خودروهاي كياموتورز فراهم شده است . فهرست قیمت جدید محصولات کیاموتورز شامل شرایط متنوعی برای خرید خودروها به صورت اقساطی از جمله واریز مبلغ پیش پرداخت خودرو به صورت چند مرحله ای و بدون احتساب هر گونه کارمزد اعلام شده است. و امكان پرداخت مابقي مبلغ خودرو به صورت نقدي و يا بهره گيري از وام تخصيصي به صورت اقساط حداکثر 30 ماهه نيز فراهم شده است. که انتخاب هر حالت بنا به صلاحدید مشتری و پیش از موعد تحویل خودرو صورت خواهد پذیرفت.
خبر دیگر اینکه خودرو سول، يكي از پر طرفدارترين محصولات كياموتورز در سطح جهان نيز به سبد محصولات اطلس خودرو اضافه شده است که شرايط فروش آن در ليست قيمت جديد به چشم مي خورد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به عاملیتهای مجاز یا بخش فروش وب سایت شرکت اطلس خودرو  مراجعه فرمایند.

 

شرایط فروش ویژه زمستانه محصولات اطلس خودرو

فروش ویژه محصولات اطلس خودرو

شرایط فروش
1- تمامي هزينه هاي شماره گذاري و هزینه پلاک و عوارض سالانه شهرداری براي كليه خودروها به عهده شركت می باشد.
2- هزینه بیمه شخص ثالث یکساله برای كليه خودروها به عهده شرکت می باشد.
3- پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به عهده خریدار میباشد
4- كليه خودروها داراي گارانتي 5 ساله و يا 150.000 كيلومتر و خودروهاي موهاوی و کادنزا دارای گارانتی 5 ساله و با كاركرد نامحدود توسط شركت اطلس خودرو مي باشند.
5- حق الزحمه عامليت مجاز/نمايشگاه اماني فروش توسط شركت تأمين و پرداخت مي گردد و بنابراين دریافت هرگونه وجه اضافي تحت هر عنوان غیر مجاز و برخلاف مقررات شركت مي باشد.
6-متقاضيان خريد خودرو مكلف مي باشند كليه وجوهات مربوط به قيمت خودروي مورد درخواست را فقط بنام و به حساب بانكي شركت اطلس خودرو (سهامي خاص) تاديه و واريز نمايند در صورت عدم رعايت مورد فوق شركت اطلس خودرو هيچگونه مسئوليت و تعهدي در قبال متقاضي نخواهد داشت.

مدارک مورد نیاز

1- اصل شناسنامه متقاضی

2- اصل كارت ملي متقاضی

3- اصل فيش واريز وجه متقاضی (فيش بانكي)

4- فرم درخواست خريد نقدي خودرو

 

شرایط فروش اقساطی محصولات اطلس خودرو

 فروش اقساطی محصولات اطلس خودرو

شرایط فروش
1- تمامي هزينه هاي شماره گذاري و هزینه پلاک و عوارض سالانه شهرداری براي كليه خودروها به عهده شركت می باشد.
2- هزینه بیمه شخص ثالث یکساله برای كليه خودروها به عهده شرکت می باشد.
3- كليه خودروها داراي گارانتي 5 ساله و يا 150.000 كيلومتر و خودروهاي موهاوی و کادنزا دارای گارانتی 5 ساله و با كاركرد نامحدود توسط شركت اطلس خودرو مي باشند.
4- حق الزحمه عامليت مجاز/نمايشگاه اماني فروش توسط شركت تأمين و پرداخت مي گردد و بنابراين دریافت هرگونه وجه اضافي تحت هر عنوان غیر مجاز و برخلاف مقررات شركت مي باشد.
5-متقاضيان خريد خودرو مكلف مي باشند كليه وجوهات مربوط به قيمت خودروي مورد درخواست را فقط بنام و به حساب بانكي شركت اطلس خودرو (سهامي خاص) تاديه و واريز نمايند در صورت عدم رعايت مورد فوق شركت اطلس خودرو هيچگونه مسئوليت و تعهدي در قبال متقاضي نخواهد داشت.
6- پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به عهده خریدار میباشد و در شرایط خريد اقساطي، بر اساس شرايط اقساط درخواستي مشتري در زمان تخصيص (15 روز پیش از تحویل )خودرو محاسبه و دریافت خواهد شد .
7- درشرایط خريد اقساطی پرداخت هزینه بیمه بدنه یکساله به عهده خریدار میباشد که در زمان تخصيص خودرو (15 روز پیش از تحویل )دریافت خواهد شد .
8-در شرایط خرید اقساطی ، تامین شرایط خرید به عهده خریدار می باشد که پس از احراز و تایید آن توسط شرکت قابل قبول خواهد بود.
9- تسهیلات اقساطی 6 ماهه خودروهای پیکانتو و سول بدون کارمزد مي باشند.
10 - در شرایط پیش پرداخت چند مرحله ای خریدار پرداخت مرحله اول را به صورت نقد و الباقي مراحل را به صورت چک ارائه مي نماید.
11 - در شرایط پیش پرداخت چند مرحله ای خریدار می تواند در زمان تحویل خودرو الباقی مبلغ خودرو را به صورت نقدی و یا بر اساس شرایط تسهيلات اقساطی موجود و مورد نظر استفاده نماید.

مدارک مورد نیاز متقاضی حقيقي
1- اصل رسید پرداخت مبلغ پیشپرداخت و مالیات بر ارزش افزوده
2- اصل سند مالكيت غير منقول (حداقل سه دانگ) مربوط به متقاضی یا بستگان درجه اول / همسر وی كه در رهن يا بازداشت نباشد
3- چكهای متقاضی یا بستگان درجه اول / همسر وی
4- فرم تكميل شده استعلام بانك صادر كننده چك(دريافت فرم)
5- پرينت گردش حساب جاري حداقل يك ماهه صادر كننده چك
6- اصل شناسنامه متقاضی / مالک سند / صادر كننده چك
7- اصل كارت ملي متقاضی / مالک سند / صادر كننده چك
8- يك عدد عكس 4 * 6 متقاضی / مالک سند/ صادر کننده چک
9-آدرس محل کار، سکونت، کد پستی و تلفن و فیش تلفن ثابت و برق محل سکونت/ فیش تلفن همراه/ در صورت امکان ارائۀ فیش حقوقی/ گواهی شغلی و یا پروانه کسب متقاضی/ صاحبسند / صاحب چک
10- فرم درخواست خريد اقساطي
11- فرم تعهدنامه شرايط خريد اقساطي
مدارک مورد نیاز متقاضی حقوقي
1- اساسنامه شركت
2- روزنامه رسمي جهت آگهي تاسيس
3- آخرين روزنامه رسمي جهت اطلاع از تغييرات مديران يا صاحبان سهام