پیش فروش جک J5 اتوماتیک 1800

 

امیرحسین یزدانی مدیر سازمان فروش کرمان موتور در مراسم رونمایی از خودرو J5 اتومات اعلام کرد: ثبت نام برای پیش فروش این خودرو آغاز شده و تحویل خودروها اواخر سال جاری خواهد بود.
خودرو J5 با قیمتی معادل 55 میلیون و 900 هزار تومان عرضه خواهد شد، این خودرو با بهره گیری از موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر که حجم دقیق آن به 1834 سی‌سی می‌رسد، توان تولید نیرویی معادل 141 اسب بخار را دارا است.
طراحي و ساخت اين پيشرانه با گيربكس 4 سرعته اتوماتيك بر عهده شركت ميتسوبيشي بوده و استاندارد آلایندگی یورو4 را دریافت می کند.
طراحی این خودرو توسط شرکت ایتالیایی پینین فارینا صورت گرفته که این شرکت برای خودروسازان بزرگی همچون فراری، مازراتی و ب‌ام و نیز خودرو طراحی می کند، تمام ادوات و تجیزات برقی J5 را شرکت آلمانی بوش تامین می کند و ساخت ECU آن نیز بر عهده شرکت دلفی است.
عمده تغییرات ظاهری این خودرو با نمونه 1.5 لیتری مربوط به نمای داخلی آن است و استفاده از متریال مشکی رنگ مي باشد ، بهره‌گیری از تزئینات فیبر کربنی و و قطعات آبکاری شده در فضای داخلی، این خودرو را تا حد زیادی اسپرت جلوه می‌دهد.
گفتنی است بهره گیری از ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ که در جلو از نوع دوجداره خنک شونده است، در کنار سیستم های کمکی ABS و EBD و همین طور دو کیسه ایمنی هوا، J5 را به یک خودرو ایمن تبدیل کرده است که توانسته 5 ستاره ایمنی C-ANCAP را دریافت کند.

 

شرایط فروش ویژه محدود رونمایی جک J5 اتوماتیک مدل 1800

پیش فروش جک J5 اتوماتیک 1800