شرایط جدید فروش خودروهای کیا از سوی اطلس خودرو

مدیر فروش شركت اطلس خودرو نماینده رسمی شرکت کیاموتورز در ایران، از شرایط جدید فروش محصولات کیاموتورز توسط این شرکت خبر داد.
محمود زربخش اعلام کرد تمامي محصولات موجود در اين ليست دارای شرایط متنوع فروش نقدی و اقساطی با شرایط پرداخت اقساط 12 تا 30 ماهه است که مشتری می تواند به انتخاب خود موعد تحویل 30 و یا 90 روزه با قیمت قطعی و یا 150 روزه علی الحساب با نرخ مناسب سود مشارکت را انتخاب نماید.
همچنين در شرایط جدید متقاضیان می توانند با بهره مندی از تنوع شرایط پرداخت و پیش پرداخت مناسب از 20 میلیون تومان در خریدهای کوتاه مدت و از 10 میلیون تومان درخریدهای میان مدت و علی الحساب، اقدام به خرید یکی از خودروهای کیا نماید. هدف شرکت اطلس خودرو در اين طرح کسب رضایت هرچه بیشتر و آسان نمودن فرآیند خرید خودرو برای متقاضیان است. بطوریکه امکان پرداخت سه مرحله ای در خریدهای کوتاه مدت و چهارمرحله ای در خرید های میان مدت و بلند مدت برای متقاضيان فراهم شده است .
طبق نتایج اعلامی ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1392 شرکت اطلس خودرو موفق به کسب رتبه نخست در حوزه رضایتمندی مشتریان از فروش خودرو در میان کلیه عرضه کنندگان و نیز رتبه نخست خدمات پس از فروش در میان واردکنندگان خودرو سواری شده است.


جهت كسب اطلاعات بيشتر و همچنين مشاهده شرايط فروش و ليست جديد قيمت مي توانيد به وب سايت شركت اطلس خودرو مراجعه نماييد.