میتسوبیشی میراژ محصول جدید آرین موتور

 

شركت آرین موتور پويا، نماینده رسمی میتسوبیشی در ايران، بزودی عرضه، میتسوبیشی میراژ چهارمین محصول خود را آغاز خواهد کرد .
این خودروی هاچ بک در کلاس B و همکلاس تویوتا یاریس ، مزدا 2 ، هیوندای I20 و کیا ریو می باشد و از نظر طراحی ظاهری تا حدودی به نسیان میکرا و نیسان لیف شبیه مي باشد . میتسوبیشی میراژ از یک موتور 1200 سی سی با توان 79 اسب بخار بهره می برد .
این خودرو بهمراه گیربکس اتوماتیک CVT توسط آرین موتور عرضه خواهد شد. همچنین میتسوبیشی میراژ مجهز به سیستم فرمان تمام برقی سرو الکترونیک می باشد. كه اين سيستم مزیت بزرگی برای محصولی در این کلاس می باشد . سیستم فرمان الکتریکی عملکرد بسیار نرم و لذت بخشی را برای این خودرو در محیط های پرترافیک شهری فراهم می آورد.
میتسوبیشی میراژ همچنين مجهز به 2 ایربگ ، فرمان تمام برقی ، رینگ های اسپرت 15 اینچی ، سیستم ورود بدون کلید ، سنسور هشدار دهنده موانع عقب و ... می باشد . این محصول ارزانترین خودروی کلاس B وارداتی غیر چینی در بازار ایران خواهد بود. از مهمترین ویژگی خودرو میراژ مصرف سوخت فوق العاده پایین آن معادل 6.36 لیتردر شهر و در جاده 5.35 لیتر در یکصد کیلومتر می باشد .
قیمت مدل پایه میتسوبیشی میراژ با گیربکس دستی از ۱۳ هزار ۷۹۰ دلار شروع می‌شود و تریم ES با سیستم راهبری و کنترل هوای اتوماتیک، قیمتش ۱۶۸۹۰ دلار است.