رونمایی از محصول جديد ام وی ام در ایران توسط مدیران خودرو

رونمايي از ام وی ام 550  پس از عرضه موفق 2 محصول جدید از خودروهای MVM در سال 93 بنام های NewX33 در دو تیپ اتوماتیک مجهز به تکنولوژی CVT و دنده ای و نیز New315 در دو تیپ هاچ بک و صندوق دار شرکت مدیران خودرو قصد دارد با توجه به استقبال گسترده مردم از خودروهای اتوماتیک با گیربکسCVT ، خودرو جدید خود را با نام تجاری MVM 550 در دو تیپ اتوماتیک با گیربکس CVTو MT دنده ای روانه بازار ايران نماید.
 MVM 550 با چهره مدرن و با وقار و با موتور 2000 با قدرت 139 اسب بخار و با گیربکس اتوماتیک مجهز به تکنولوژی CVT و7 دنده طی روزهای آتی وارد بازار خواهد شد. این خودرو با توجه به ابعاد بزرگ بدنه و فضای جا دار کابین و صندوق عقب، بی شک مورد استقبال قرار خواهد گرفت .
در مدل اتوماتیک قیمت این خودرو 57.000.000 میلیون تومان و در مدل دنده ای 50.000.000 میلیون تومان می باشد.
شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور و نیز سومین خودروساز بزرگ کشور در نظر دارد تا با افزایش تیراژ این محصول ، حضور قدرتمندی را در بازار کشور داشته باشد چرا که سگمنتC به عنوان یک بازار جذاب در ایران به حساب می آید و خودروی MVM550 با تکیه بر ظاهر زیبا و مشخصات فنی بروز و همراه با امکانات و آپشن های جذاب و کیفیت مناسب و همچنین خدمات پس از فروش گسترده تلاش دارد تا حضور قدرتمندتری را در این بازار تجربه نماید .
همچنین پس از رونمایی ، فروش این محصول به تعداد محدود آغاز خواهد شد که شرایط فروش آن بزودي اعلام می گردد .