پیش فروش كيا سورنتو و كيا کارنز جدید توسط اطلس خودرو

کیا سورنتو 2015شركت اطلس خودرو نماینده رسمی کیا موتورز در ایران، به تازگی از ورود دو خودرو جدید این شرکت به بازار ایران را خبرداده است.

مدل‌های ۲۰۱۵ کیا سورنتو و كياکارنز، محصولات جدید هستند که اطلس خودرو در حال حاضر فروش علی‌الحساب این دو خودرو را با زمان تحویل ۱۵۰ روزه و با احتساب سود ویژه مشارکت به صورت روز شمار از طریق نمایندگان مجاز خود، در سراسر كشور آغاز کرده است.

خودرو سورنتو ۲۰۱۵ این بار با ظاهری متفاوت در بازار خودرو حضور پيدا مي كند. این خودرو SUV ظرفیت ۷ سرنشین را دارد و مزایای آن استاندارد یورو ۶، حجم موتور cc ۲۴۰۰ از نوع GDI و قدرت ۱۸۸ اسب بخار مي باشد.

از خصوصيات دیگر سورنتو می توان به سقف پانوراما، ‌ ترمز پارک الکترونیکی، ‌ سیستم حافظه یکپارچه فرمان، انتخاب نوع رانندگی، دریچه هوا برای سرنشینان ردیف‌های عقب، ‌گرمکن‌های صندلی ردیف‌های جلو و عقب و آپشنهای بسیار متنوع دیگر را نام برد.

خودرو کارنز ۲۰۱۵، نمونه قدیمی آن قبلا در بازار ایران عرضه شده بود، این بار با تفاوت ظاهری فراوان با نسل قبلی خود، در بازار ایران حضور پیدا کرده است.

این خودرو با ظرفیت ۷ سرنشین در کلاس MPV قرار دارد و از حجم موتور cc ۲۰۰۰ از نوع GDI و قدرت ١٦٦ اسب بخار برخوردار است. از خصوصيات دیگر این خودرو می توان به سقف پانوراما، ‌ ترمز پارک الکترونیکی، ‌سیستم کنترل پایداری، ‌ سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، ‌ سیستم کمکی پارک هوشمند و آپشن‌های متنوع دیگر را نام برد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت شركت اطلس خودرو مراجعه نماييد.


جدول شرایط پیش فروش محصولات جدید کیا ويژه اسفند 93

جدول شرایط  پیش فروش محصولات جدید کیا ويژه اسفند 93