فروش ويژه رنو داستر با شرایط استثنایی تا پایان اردیبهشت 1394

فروش ویژه ی یکی از پر فروشترین خورو های SUV جهان به مدت محدود و با شرایط ویژه و استثنایی از سوي نگين خودرو آغاز شد.
بنابر اعلام واحد بازاریابی نگین این خودرو شاسی بلند اروپایی که قبل از این با قیمت تمام شده بیش از 104 میلیون تومان به مشتریان عرضه می شد، در طی مدت این فروش ویژه با قیمت تمام شده 96.750.000 تومان و با تعداد محدودی به بازار عرضه مي شود.
در این طرح فروش 36 میلیون تومان تسهیلات بدون بهره یک ساله با جریمه تاخیر در تحویل معادل 22 درصد در نظر گرفته شده است که در نوع خود شرایط مناسب و بی سابقه ای برای مشتریان خواهد بود.
همچنین برای مشتریانی که قصد خرید نقدی داستر در این طرح را دارند بیمه بدنه به همراه مانیتور، نویگیشن و دوربین عقب به عنوان هدیه ویژه اهدا مي شود.
طبق اعلام مدیر عامل نگین خودرو: با توجه به استراژی شرکت در سال جاری مبنی جلب رضایت حداکثری مشتریان، علیرغم افزایش عوامل موثر در قیمت تمام شده خودرو در بازار کشور، رنو داستر که یک خودرو کاربردی و اقتصادی است با بیش از 14 درصد تخفیف طی این مدت و در تعدادی محدود به مشتریان عرضه مي شود.
این محصولات از روز شنبه مورخ 19 اردیبهشت ماه و تنها به مدت 2 هفته در تمامي نمایشگاه های شرکت و نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت نگین خودرو در سراسر کشور عرضه می شود.
جهت اطلاع از شرایط فروش ویژه و كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت شركت نگين خودرو مراجعه فرماييد.

 

جدول شرايط فروش ویژه رنو داستر با تحویل 30 روزه

شرايط فروش ویژه رنو داستر با تحویل 30 روزه