آغاز فروش رنو کپچر از سوی ایران خودرو به مناسبت نیمه شعبان

رنو کپچر گروه صنعتی ایران خودرو، به مناسبت نيمه شعبان، محصول جدید رنو کپچر را از ۱۲خردادماه به صورت فروش فوری تا تکمیل ظرفیت، به صورت پیش فروش عرضه می نمايد.
قیمت رنو کپچر 105/000/000 ميليون تومان اعلام شده که به مناسبت نیمه شعبان برای 120دستگاه فروش فوری این محصول به قیمت 98/900/000 میلیون تومان تعیین شده است.

زمان تحویل اين خودرو در فروش فوری 45 روز است و با توجه به محدودیت سقف خرید در شبکه شاپرک تا مبلغ 50 ميليون تومان، از مشتریان خواسته شده برای پرداخت کل وجه در روز ثبت نام، از دو کارت بانکی استفاده کنند. به طوری که ابتدا در ثبت نام 50 ميليون تومان پرداخت و سپس مابه التفاوت قیمت خودرو را از سایت فروش اینترنتی، دستگاه های کارت خوان و یا از طریق موبایل پرداخت نمايند.

رنو کپچر مجهز به موتور توربوشارژر و مصرف آن 5.5 لیتر در صد کیلومتر است. موتور 120 اسب بخاري رنو كپچر 190 نیوتن متر گشتاور در دور دو هزار تولید می کند. اين خودرو مجهز به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با کلاچ دوبل EDC مي باشد. کاهش مصرف روزانه سوخت در این خودرو با استفاده از Eco² و سیستم اطلاع رسانی كه از امكانات سفارشی آن مي باشد ممکن می شود.

این خودرو به صورت دنده اتوماتیک و در رنگ های سفید، قهوه ای، نارنجی و آبی فیروزه ای با سقف مشكي عرضه می شود. رنو كپچر در رنگ های سفید عاجی و مشکی با سقف نارنجی و قهوه ای، نارنجی، آبی فیروزه ای و مشکی با سقف سفید نیز قابل عرضه است.

در شرایط پیش فروش عادی مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوت نامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در موعد تحویل و پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه های قانونی به مشتریان اطلاع داده می شود. همچنين این خودروها از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل برخوردار خواهند بود.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت گروه صنعتی ایران خودرو مراجعه نماييد.