کاهش زمان شماره گزاری خودرو‌های رنو، وعده نگین خودرو محقق شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو؛ فاصله زمانی تحویل و شماره گذاری محصولات رنو در شرکت نگین خودرو به یک هفته کاهش یافت.

بنا به گفته سهراب زمان زاده مدیر فروش نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، با برنامه ریزی و مهندسی مجدد فرآیندهای اجرایی این شرکت، فاصله زمانی بین تحویل و شماره گذاری خودروهای ثبت نامی مشتریان رنو به یک هفته کاهش یافت.

این در حالی است که در هفته های گذشته، فرایند اسقاط خودروهای فرسوده به دلیل رونق گرفتن اسقاط خودروی سنگین و افزایش فرایندهای کنترلی و نظارتی ارگانهای ذی ربط اندکی طولانی تر نیز شده است.

وی در ادامه افزود: شرکت نگین خودرو در راستای تکریم و اغناء رضایت مندی مشتریان، اقدام به بهبود و ارتقاء در فرایندهای داخلی نمود و توانست با مدیریت صحیح منابع، این فاصله زمانی را به یک هفته کاهش دهد.

در ابتدای سال جاری نیز جمشید حسینی، مدیر عامل شرکت نگین خودرو، قول داده بود تا از تمامی ابزار و منابع در راستای کاهش زمان انتظار تحویل تا شماره گذاری خودرو و همچنین رضایت مندی مشتریان استفاده نماید.

نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، در حال حاضر ۹ محصول مختلف از این برند اصیل و اروپایی که از دیرباز، خودرو سواران ایرانی به خوبی با آن آشنا هستند را در بازار ایران با شرایط متنوع فروش عرضه می نماید. همچنین در حوزه خدمات پس از فروش با نوآوریهای فراوان سعی در جلب رضایت حداکثری مشتریان و ارائه خدمات در سطح استانداردهای بین المللی را دارد

علاقه مندان، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت شرکت نگین خودرو به مراجعه فرمایند.