شعبه مرکزی نگین خودرو در مشهد افتتاح شد

شعبه مرکزی نگین خودرو در استان خراسان رضوی در آستانه عید سعید فطر به منظور گسترش شبکه فروش و تسهیل دسترسی و رفاه حال شهروندان استان خراسان رضوی، بویژه مشهد، آغاز به کار کرد.

با توجه به اهمیت استان خراسان رضوی و تقاضای فراوان خودرو های رنو بویژه در شهر مشهد، نگین خودرو اقدام به راه اندازی شعبه مرکزی خود در این استان نمود. شعبه مشهد اولین شعبه این شرکت در خارج از شهر تهران است.

طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو همزمان با راه اندازی این شعبه در شهر مشهد شرایط فروش ویژه با زمان و تعداد محدودی برای شهروندان شهر مشهد در نظر گرفته شده است تا با تخفیف ويژه و باور نکردنی در مدت زمان محدود بتوانند مالک این خودرو اصیل اروپایی شوند.

شعبه مرکزی نگین خودرو در استان خراسان رضوی به آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، نبش وکیل آباد 37 و با شماره تماس: 38920015-051 و 734562– 021 در آستانه عید سعید فطر راه اندازی و هم اکنون آماده ارائه خدمات به مشتریان شهر مشهد است.

این شعبه از روز شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 الی 21 و جمعه ها از ساعت 10 تا 17 آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز خواهد بود.

امید است به پشتوانه حمایت و اعتماد مردم محترم استان خراسان رضوی و بویژه شهر مشهد، شاهد موفقیت روز افزون این شعبه در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان عزیز مجموعه نگین خودرو باشیم.

علاقمندان می توانند با مراجعه و یا تماس با این شعبه از شرایط ویژه فروش خودرو ها اطلاع حاصل نمایند.