طرح فروش ویژه نگین خودرو در جشنواره تابستانه رنو

شرکت نگین خودرو طرح فروش ویژه ای را همزمان با اتمام ماه مبارک رمضان و به میمنت توافقات هسته ای صورت گرفته، آغاز کرده است.

با اعلام مدیر بازاریابی نگین خودرو: در این طرح فروش محصولات رنو، در قالب ۲ روش فروش نقدی و اقساطی با شرایط بسیار عالي ارائه می شوند که در این بین بيشترين تخفیف مربوط به خودروی فلوئنس دستی بوده که با مبلغ پایه ۷۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان به فروش خواهد رسیدکه در روش نقدی مبلغ قابل پرداخت توسط مشتری با احتساب کلیه هزینه ها برابر با ۷۴.۹۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

شكوهي افزود: خودرو رنو فلوئنس دستی، که به عنوان نسل سوم مگان می باشد، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو بدست آورد و بالاتر از محصولاتی از قبیل کیا سراتو، MG350، میتسوبیشی لنسر و هیوندا I20 قرار گیرد.

میزان تسهیلات در خصوص خودرو سفران، سدان ۶ سیلندر لوکس اروپایی، در هر دو تیپ افزایش چشمگیری داشته و به مبالغ ۷۰.۰۰۰.۰۰۰ و ۶۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان با دوره بازپرداخت ۸ ماهه بدون بهره تبدیل شده است. دوره بازپرداخت تسهیلات ۳۶.۰۰۰.۰۰۰ تومانی سایر خودروها ۱۰ ماهه بدون بهره بوده و تنها در خصوص خودرو داستر  اتوماتیک 4X2 این رقم ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومانی با دوره بازپرداخت ۲۱ ماهه می باشد.

این طرح فروش ویژه محصولات نگین خودرو از روز شنبه سوم مردادماه ۱۳۹۴ آغاز شده و با توجه به محدودیت عرضه خودروهای رنو، این طرح در صورت تکمیل سهمیه اختصاصی، بسته خواهد شد و پس از آن شرایط نرمال فروش ادامه خواهد یافت.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت شركت نگين خودرو مراجعه نماييد.