معرفی خودرو تیگو 5، شاسی‌ بلند جدید شرکت مدیران ‌خودرو

 مشخصات فنی خودرو چری تیگو 5مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو از رونمایی خودرو شاسی بلند تیگو ۵ در نمایشگاه مشهد طی مراسمی با حضور سران مربوطه و فعالان صنعت خودرو در روز سه شنبه27 مرداد ماه خبر داد.

امیرحسن امیری افزود: خودروی شاسی بلند تیگو 5 حاصل کار تیم طراحی و مهندسی بین‌المللی چری است ویک خودروی لوکس محسوب مي شود، اين خودرو با لوگوی چری در تیپ های مختلف  و به عنوان برند لوکس شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه خواهد شد.

 Tiggo ۵ در تیپ فول دارای آپشن هایی مانند گیربکس اتوماتیک CVT و سیستم پایداری ESP شامل ASR, EBA, HHC, DTC وABS , EBD  صندلی برقي راننده ، استارتر، سانروف برقی، صندلی های چرمی،ایربگ راننده و سرنشین و ایربگ های جانبی، DVD Player 7  اینچی لمسی و دوربین دنده عقب، سنسور پارک، کروز کنترل، سیستم کنترل صوتی فرمان و GPS مي باشد .
امیری عنوان كرد:  با توجه به تحقیقات صورت گرفته در سالهای گذشته، خودروهای لوکس شاسی بلند در ایران از تقاضای بالایی برخوردار است و با توجه به ویژگیهای بارز این محصول و کیفیت و آپشن های آن‌، انتظار فروش موفقیت آمیز آن در بازار وجود دارد.مشخصات فنی خودرو چری تیگو 5 این خودرو با 5 سال یا 150000 کیلومتر گارانتی عرضه خواهد شد. گارانتی بلند مدت اين خودرو تضمین کننده کیفیت بالای آن می باشد.
خودروی دیگری كه در نمایشگاه مشهد به نمایش گذاشته خواهد شد New 110 MVM با نام تجاری MVM 110s  مي باشد که در دو نوع برقی و بنزینی عرضه می گردد و خودرویی کم مصرف و جوان پسند است. همچنین خودرو MVM 110 s نيز در مدل بنزینی به زودی با قیمتی زیر 30 میلیون تومان وارد بازار می شود

مشخصات فنی خودرو چری تیگو 5

 ابعاد خارجی تیگو 5 برابر با  4506 میلیمتر طول، 1841 میلیمتر عرض و 1740 میلیمتر می باشد .

طراحی داخل کابین اين خودرو  در نوع خود و در بین دیگر محصولات چری منحصر به فرد و در حد استاندارد یک خودرو لوکس می باشد. تریم های بکار رفته داخل کابین بصورت دو رنگ می باشد. صفحه دیجیتال بین کیلومتر

شمار و دور سنج زیبایی خاصی به پشت آمپر داده است.

موتوري که چری برای Tiggo 5 در نظر گرفته است یک موتور 1971 لیتری با توان خروجی حداکثر 136 اسب‌بخار در 5750 دور در دقیقه و گشتاور 182 نیوتن‌متر در 4540 دور در دقیقه می باشد. این خودرو در دو نوع جعبه دنده دستی 5 سرعته  و اتوماتیک 7 سرعته عرضه می گردد.

مصرف سوخت با جعبه دنده دستی 8.5 لیتر و با جعبه دنده  اتوماتیک 8.9 لیتر در سیکل شهری می باشد. این خودرو طبق اعلام چری دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 می باشد.