آغاز فروش پاییزی محصولات رنو از سوی نگین خودرو

بنابر اعلام شرکت نگین خودرو همزمان با اتمام ماه شهریور و آغاز فصل هزار رنگ پاییز، نماینده رسمی رنو  در ايران طرح فروش ویژه خود را آغاز كرد.

نگین خودرو در این طرح محصولات خود را با روش های فروش نقدی، اقساطی، مشارکتی و  با شرایط بسیار جذاب و بی سابقه ای عرضه می کند.

خودرو رنو داستر برای نخستین بار به صورت تحویل فوری در اين طرح  به بازار عرضه می شود.

رنو داستر پر فروش ترین شاسی بلند اروپایی در فروش نقدی از تخفیف ۶ میلیون تومانی بهره می برد و قیمت خرید نقدی این محصول ۹۲ میلیون تومان اعلام شده است. همچنين اين خودرو در فروش اقساطی با تسهیلات ۴۸ میلیونی عرضه شده و خریداران می توانند در دوره ۱۲ ماهه اقدام به بازپرداخت بدون بهره نمایند. این میزان تسهیلات با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز ارائه می شود.

مدير بازريابي شركت نگين خودرو  اعلام کرد: رنو فلوئنس دستی، که به عنوان نسل جدید مگان، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو بدست آورد، با قیمت خرید نقدی ۷۸ میلیونی به فروش می رسد.

فلوئنس تنها خودروی اروپایی است که با ظرفیت موتور 2000 سی سی و گیربکس دستی 6 سرعته به بازار عرضه می شود و در روش اقساطی این خودرو با بهره بردن از تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی و با دور بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه عرضه می شود.

خودرو هاي اسکالا کروک، اسکالا هاچ بک 2000 و 1600 سی سی، سفران 2500 و 2000 سی سی، داستر 4WD اتوماتیک و سیمبل از جمله دیگر محصولات این برند اصیل اروپایی است که در این طرح فروش ویژه به بازار عرضه خواهند شد.

شكوهي با بیان اینکه خودرو ها به صورت 20 و 30 روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد اعلام کرد: قیمت اعلام شده برای تمامی محصولات قطعی است .همچنين در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شود .

متقاضيان می توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت و یا شعب و نمایندگیهای فروش شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه نمایند.