کاهش ۲۹ میلیون تومانی رنو کولئوس طوفان دیگری از نگین خودرو

شركت نگين خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، از آغاز عرضه رنو کولئوس، شاسی بلند لوکس اروپایی ويژه پاييز 94 خبر داد.

قیمت پایه کولئوس از سوی نگین خودرو 157 میلیون تومان اعلام شده است که در فروش نقدی با 7.5 میلیون تومان تخفیف نقدی با قیمت 149.500.000 تومان به فروش می رسد همچنين در شرایط فروش اقساطی با60 میلیون تومان تسهیلات عرضه مي شود.
تسهیلات اين خودرو، بازپرداخت 12 و 24 ماهه دارد و بنابر اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو قیمت این خودرو قطعی و با زمان تحويل 20 روز مي باشد.

براساس نتایج آخرین نظرسنجی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) ازمشتریان خودروهای سواری، در شش ماهه نخست سال جاری در رده قیمتی زیر 200 میلیون تومان از جمع خودروهای شاسی بلند ارزیابی شده ، از رنو کولیوس نسبت به سایر خودرو های هم قیمت خود رضایت بیشتری داشته اند.

این خودرو با موتور 2.5 لیتری توانسته است با خروجی موتور 170 اسب بخاری، رانندگی فوق العاده ای برای سرنشین فراهم کند. خودرو کولئوس مجهز به سیستم انتقال قدرت CVT بوده و از امکانات رفاهی همچون سقف پانوراما و سیستم هشدار دهنده نقاط کور برخوردار است.
برخی از آپشن های این خودرو عبارتند از Auto Light، سنسور باران، ترمز دستی برقی، سیستم صوتی حرفه ای Bose دارای آمپلی فایر و 7 اسپیکر و یک ساب ووفر، آیینه های جانبی برقی تاشو، سنسورهای هشدار دهنده موانع در جلو و عقب و نقطه کور،ESP و ......
در بخش ایمنی، رنو کولئوس موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP شده است.
رنو کولئوس با 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر گارانتی به فروش می رسد

متقاضيان می توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به وب سایت و یا به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه نمايند.