اعلام قیمت رنو ساندرو محصول جدید پارس خودرو

 

 

شركت پارس خودرو قیمت رنو ساندرو را مشخص کرده و تا چندی دیگر این خودرو را روانه بازار خواهد کرد. بنابر اعلام شركت پارس خودرو، رنوساندرو اتومات 47 میلیون تومان و قیمت مدل دنده ای آن نیز 42 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.این خودرو به نوعی مدل هاچ بک تندر90 به شمار می رود و داراي ظاهري زیباتر مي باشد.

رنو ساندرو برای اولین بار در سال 2008 رونمایی شد . اين خودرو بطور کامل از پلت فرم ال 90 بهره می برد در حقیقت ساندرو را ال 90 هاچ بک می توان نامید.

طراحی خارجی این خودرو بصورت خطوط منحنی دار و قوسی شکل طراحی شده تا کمی جوان پسند و دلنشین تر از ال 90 گردد. در جلوی خودرو دو چراغ بزرگ بیضوی شکل قرار دارد که منتهی به جلو پنجره شده که تا حدودی شبیه به رنو مگان می باشد.چراغهای عقب خودرو نيز طوری طراحی شده که  با چراغهای جلو هارموني خاصی دارد.

داخل خودرو از فضای خوبی برخودار است. همچني محفظه بار ساندرو  نيز برابر با 320 لیتر بوده که نشان از طراحی خوب داخلی خودرو دارد. 

طراحی داخلی این خودرو شبيه رنو ال 90 می باشد و المان های داخلی خودرو بسیار ساده و ارزانقیمت طراحی شده است.

از نظر ایمنی، سازمان و استاندارد ایمنی اروپا به این خودرو 4 ستاره داده است که آنرا در رده محصولات دارای ایمنی مناسب ارزیابی قرار داده است و همچنین این خودرو دارای سیستم های ABS ، EBD و EBA می باشد.

این خودرو با چندین موتور عرضه مي شود  که به نظر می آید پارس خودرو موتور 1.6 لیتری 16 سوپاپ را برای بازار ايران در نظر گرفته است . میزان قدرت خروجی این موتور برابر با 112 اسب بخار و مصرف سوخت آن برای سیکل شهری برابر با 9.3 لیتر می باشد. شتاب صفر تا 100 کیلومتر  رنو ساندرو  10.8 ثانیه مي باشد.

باتوجه به اينكه  که رنو ال 90 با استقبال خوبي در بازار ایران روبرو شد انتظار می رود که رنو ساندرو نیز بین مشتریان ایرانی محبوب گردد.