آغازفروش تندر90 اتوماتیک از سوی ایران خودرو همراه با هدیه ویژه

شرکت ایران خودرو تندر اتوماتیک را با شرایط ویژه در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی خود برای دو گروه از مشتریان خود عرضه مي كند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: گروه اول متقاضيانی هستند که به راحتی و آسایش خود در هنگام رانندگی اهمیت داده و به دنبال راحتی بیشتر در ترافیک های شهری هستند. گروه دوم نیز كساني هستند که بدلیل مشکلات حرکتی و جسمي امکان استفاده از خودروهای با گیربکس دستی را ندارند.

مصطفی خان کرمی اظهار داشت: جهت پاسخگویی به این نیاز، شرکت ایران خودرو یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را با گیربکس اتوماتیک و با هدیه ویژه  2.5 میلیون تومانی به مناسبت حلول ماه ربیع الاول عرضه کرده است. ضمن اینکه به منظور فراهم آوردن امکانات بیشتر برای مشتریانی که از ویلچر استفاده می نمایند معادل هزینه، تجهیزات بالابر اتوماتیک تا سقف 2.5 میلیون تومان به آنها پرداخت خواهد شد.

در این طرح فروش کسانی که به صورت فوری اقدام به خرید تندر اتوماتیک می کنند دو و نیم میلیون تومان - هزینه  تجهیزات بالابر اتوماتیک - و نيز کسانی که به صورت قسطی خرید می کنند، 800 هزار تومان علاوه بر شرایط اقساطی ویژه از سوی ایران خودرو هدیه در نظر گرفته شده است.

متقاضیان براي استفاده از اين طرح فروش می توانند از ساعت 10 صبح روز یک شنبه 22 آذرماه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور و پایگاه اینترنتی ایران خودرو مراجعه و نسبت به خرید تندر اتوماتیک با هدیه ویژه اقدام نمايند.

قیمت نقدی تندر اتوماتیک   471میلیون و 960هزار ریال است که در این طرح فروش با قیمت نهایی 446میلیون و 960هزار ریال عرضه مي شود.

جهت خرید اقساطی  نیز مبلغ پیش پرداخت 192میلیون و 700هزار ریال مي باشد و زمان سرسید چک ها 20 ماهه، شامل چهار چک پنج ماهه با سود 14 درصد و پیش پرداخت 195میلیون و 300هزار ریال و  30 ماهه شامل پنج چک شش ماهه با سود  16 درصد است.

خان کرمی ابراز داشت که تندر اتوماتیک مجهز به یکی از بهترین گیربکس های اروپایی است و اضافه كرد این خودرو بهترین و ارزنده ترین خودروی اتوماتیک بازار ایران در محدوده قیمت زیر 50 میلیون تومان است که با بهره گیری از فناوری اروپایی در تولید گیربکس های اتوماتیک تولید شده است.