آغاز فروش اعتباری خودروهای سانگ یانگ ازسوی رامک خودرو آذر 94

شركت رامک خودرو از فروش اعتباری خودروهای سانگ یانگ ويژه جشنواره پاییزه خبر داد.

گروه صنعتی رامک خودرو، فعالیت خودرا با واردات خودرو های مختلف و برندهای مطرح، آغاز کردو با هدف توسعه ی فعالیتهای خود و استراتژی تولید و ایجاد شبکه ی فروش  و خدمات پس از فروش موفق در کشور و حوزه ی بین الملل برای صادرات ،زیر ساختها ،منابع و قابلیت های خود را مهیا ،بستر سازی و ایجاد نمود.

طی ده سال گذشته با تکیه بر دانش روز و نیروهای کارآمد ، همزمان در بخش واردات معتبر و با کیفیت خودرو های سواری کره ی جنوبی و تولید اتوبوس در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی کشور، توفیق و تجربه ی ارزشمندی را کسب نموده است.

در سال 1388 شرکت رامک خودرو موفق به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش کمپانی خودروسازی سانگ یانگ کره جنوبی گردید و بر همین اساس تمامی بسترهای مربوط به فروش و خدمات پس از فروش را فراهم آورد.

این شرکت با ایجاد زیر ساخت های لازم در حوزه­های  فروش موفق گردید برند سانگ یانگ را پس از دو دوره حضور ناموفق در ایران، مجددا احیاء نماید. به همین منظور سازمان فروش و خدمات پس از فروش را در کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج در فضائی بالغ بر 14000 متر مربع و عاملیت های مجاز فروش و خدمات پس از فروش را در سراسر کشور ،راه اندازی نموده است.

در حال حاضر تمامی خودروهای تولیدی شرکت سانگ یانگ توسط شرکت رامک خودرو وارد و به بازار داخل عرضه شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  به وب سايت شركت رامك خودرو مراجعه نماييد.

 

جدول شرایط فروش اعتباری خودروهای سانگ یانگ ويژه جشنواره پاییزه

فروش اعتباری خودروهای سانگ یانگ ويژه جشنواره پاییزه