آغازفروش زمستانه برلیانس توسط پارس خودرو با شرایط استثنایی

شرکت پارس خودرو فروش زمستانه خودرو برلیانس ويژه دي ماه 1394 با تسهیلات ویژه را آغاز كرد.

بنابر اعلام مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، گروه سایپا با هدف حفظ تعادل بازار و پاسخ به نیاز متقاضيان اقدام به فروش محصولات برلیانس با تسهیلات ویژه کرده است.

طرح فروش زمستانه برلیانس با شرایط استثنایی از ابتدای هفته جاری با قیمت قطعی و تسهیلات ویژه بدون بهره با بازپرداخت بلند مدت آغاز شده است.

رضا تقوی عنوان كرد: با توجه به تغییر و تحولات نرخ ارز در سال جاری و سال آتی این طرح فروش اطمینان خاطر لازم را در خصوص قیمت این خودرو برای مشتریان ایجاد خواهد نمود که همراهی آن با تسهیلات مناسب، شرایط خرید آسان و مطمئنی را برای مشتری ایجاد می نماید.

خودرو برلیانس در دو مدل H330 وH320 و 2 تیپ اتومات و دستی با ظاهری زیبا و آپشن هایی همچون سانروف، فرمان برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، ورود به خودرو بدون کلید، پاور ویندوز و دکمه استارتر در بازار عرضه مي شود.

برلیانس در سال 2013 توانست در میان تمام برند‌های صنعت خودروی چین، بیشترین امتیاز را از نظرسنجی های فراگیر موئسسه JD.Power آمریکا کسب کند تا رتبه اول از لحاظ رضایت مندی مشتریان از کیفیت خودرهای برند داخلی در چین را کسب کند. هر چند در کسب این موفقیت، نباید اثرات شریک تجاری خوش نام این کمپانی یعنی BMW را نادیده گرفت چراکه برلیانس 50 درصد از سهامش را با مهندسان آلمانی شراکت دارد.

متقاضيان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های مجاز و يا وب سايت گروه خودرو سازي سايپا مراجعه نمايند.