اعلام قیمت محصولات آئودی در ایران از سوی شرکت رامک خودرو

شرکت رامک خودرو  از آغاز  فروش محصولات آئودی در ایران خبر داد.

رامک خودرو  که عرضه محصولات آئودی را در ایران بر عهده دارد، قیمت فروش نقدی انواع اين خودر ها را با شرایط تحولی 120 روزه اعلام کرد.

ينابر اعلام رامک خودرو بر اساس بخشنامه فروش ، انواع محصولات آئودی شامل مدل‌های سدان A4 Saloon، A5 Sportback، A6 Saloon و A7 Sportback، خودروهای کوپه و کابریولت شامل A5 Coupe، A5 Cabriolet، TT Roadster Quattro، TT Coupe Quattro و TTS Coupe Quattro و خودروهای شاسی‌بلند Q3 و Q5 با شرایط فروش نقدی، پرداخت ودیعه در دو مرحله، نرخ سود مشارکت 24درصد، نرخ سود انصراف 18درصد و تحویل 120 روزه به متقاضيان عرضه می‌شوند.

ارزان‌ترین مدل  آئودی عرضه شده در ايران از سوی رامک خودرو، نمونه سدان A4 است که با قیمت 336 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد ضمن آنکه بر اساس اعلام این شرکت، سدان لوکس و بزرگ A7 گران‌قیمت‌ترین آئودی عرضه شده در ایران با قیمت 625 میلیون است.

شرکت آئودي يك خودروساز آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن، آلمان قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه، که در ۸ کشور اروپایی مستقر می‌باشند، تولید می‌نماید.

آئودی همراه با مرسدس بنز و ب ام و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند و به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند. 

چندی پیش رامک خودرو در مراسمی باشکوه از آئودی‌های عرضه شده در ایران رونمایی کرد و هم‌اکنون  نمايشگاه مرکزی این شرکت در خیابان شریعتی تهران، آماده ارائه خدمات به مشتریان این محصول محبوب آلمانی است.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت شركت رامك خودرو مراجعه نماييد.

 

جدول قیمت محصولات آئودی در ایران

جدول قیمت محصولات آئودی در ایران