آغازفروش اوپل موکا از سوی شرکت توان خودروی جی

اوپل موکا فروش اوپل موکا توسط شرکت توان خودرو جی، عرضه کننده محصولات اوپل آلمان در ایران آغاز شد.

شرکت توان خودرو جی ، با عرضه خودروی شاسی بلند MOKKA، حضور محصولات اوپل در ایران را گسترده تر کرد. همچنين توان خودرو جی، اوپل کورسا و آسترا را نيزدربازار ايران عرضه مي كند.

در حال حاضر قیمت موکا 157 میلیون و 630 هزار تومان به صورت فروش چندمرحله‌ای از طرف اين شركت اعلام شده است. مبلغ پیش‌پرداخت این خودرو 75 میلیون تومان در مرحله اول مي باشد. ودیعه دوم مبلغ 38 میلیون تومان به صورت چک دو ماهه و الباقی نيز پس از کسر سود مشارکت 19 درصد بعد از 90 روز کاری دریافت می‌شود.
اوپل موکا از یک پیشرانه 1400 سی‌سی توربوشارژشده 140 اسب ‌بخاری بهره مي برد. اين خودرو با پیشرانه کم‌حجم ولی پرقدرت،‌ علاوه بر کشش بالا مصرف فوق‌العاده پایینی را نيز ثبت کرده است. مصرف موکا  تنها 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر مي باشد. یک جعبه‌دنده اتوماتیک که در اوج هماهنگی با پیشرانه عمل می‌‌کند، شتاب مناسبی را برای موکا به ارمغان می‌آورد.
از رقبای موکا در بازار ايران می‌توان کیا اسپورتیج و هیوندای توسان را معرفی کرد. البته پیش‌بینی می‌شود که این اروپایی به لطف اعتبار برند اوپل از استقبال مناسبی برخوردار شود. شاید موکا از نظر ابعاد اتاق از دو رقیب خود کوچک تر باشد اما طراحی جدید آن از یک سو و کیفیت و دوام یک خودروی آلمانی از سوی دیگر باعث می شود بتوان پیش بینی کرد فروش خوبی در انتظار موکا باشد ضمن آنکه این خودرو از نظر آپشن ها هم می توان پا به پای رقبای خود پیش برود و البته ویژگی خاص بودن در خیابان ها را نیز در اختیار مالک خود بگذارد.

از تجهيزات اين خودرو مي توان به سیستم مدیریت مصرف سوخت ECO، رینگ 18 اینچی، ایربگ کامل جلو پرده‌ای، راحتی بی‌نظیر با آرگونومی استثنایی، چیدمان مهندسی آپشن‌ها با قابلیت دسترسی راحت راننده و سرنشین، کروز کنترل هوشمند، دوربین دید عقب ونمای محیطی با دید 130 درجه، سنسور پارک جلو وعقب، سامانه ناوبری، نمایشگر اطلاعات هوشمند خودرو، حفاظت فعال در مورد سرنشینان، بالشتک‌های هوای جلو و پرده‌ای، سیستم پایداری الکترونیکی ESP، سیستم ترمز ضدقفل ABS، سیستم ترمزگیری در پیچ‌هاCBC، سیستم توزیع نیروی ترمز EBD، سیستم هوشمند و خودکار حرکت خودرو در سربالایی و سرپایینی ، فرمان تلسکوپی با کنترل الکترونیکی، دکمه های کنترلی روی فرمان، عملکرد حساس به سرعت، سنسور باران، خروجی 230 ولت، سنسور فشار باد لاستیک ها، قابلیت تاشوندگی 60*40 صندلی های عقب، بدنه کاملا گالوانیزه ضد زنگ، برف پاکن  یخ زدا جلو وعقب و ... اشاره كرد.


تمامي محصولات عرضه شده توسط شرکت توان خودرو با گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر عرضه مي شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات اوپل در ایران می توانید به وب سایت شركت توان خودرو جی  مراجعه نماييد.

 

جدول شرایط فروش اوپل موکا

جدول شرایط فروش اوپل موکا