آغاز پیش فروش رنو ساندرو با شرایط ویژه توسط گروه خودرو سازی سایپا

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا از آغازدور جدید پیش فروش خودرو رنو ساندرو پارس خودرو از مورخ 23 دی ماه 1394 با شرایط ویژه خبر داد.
رضا تقوی  همچنين افزود:  با توجه به درخواست های مکرر ممتقاضيان و به منظور جلب رضایت مشتریان، شرایط ویژه  پیش فروش خودرو ساندرو از روز چهارشنبه مورخ 94/10/23  آغاز خواهد شد.

رنو ساندرو در دو مدل گیرباکس اتوماتیک و دستی با ظاهری زیبا و کیفیتی مطلوب مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته است.

رنو ساندرو برای سلیقه های ایرانیان مطلوب بوده و به عنوان خودروی هاچ بک، فضای خوب و راحتی برای سرنشینان داشته و از صندوق عقب با حجم مناسب برخوردار است که باعث می شود تا خانواده های ایرانی برای حمل بار و نشیمن راحت در مسافرت های بین شهری مشكلي نداشته باشند. به خاطر کوتاه تر بودن طول ساندرو از تندر 90 برای فضاها و معابر شهری نیز خودرویی ایده آل مي باشد. همچنين به دلیل راحتی صندلی ها و مبلمان مناسب و امکان دسترسی کامل سرنشینان به صندق عقب و افزایش ظرفیت حمل بار در مواقع اضطراری، خودرویی ایده آل برای استفاده ی خانواده ها است.

شتاب و قدرت این هاچ بک تند و تیز در سربالایی ها و مسیرهای مسطح همانند تندر 90 فوق العاده است.مصرف پایین سوخت و تسلط راننده به هنگام رانندگی در فضاهای محدود باعث شده است تا ساندرو، خودرویی راحت برای رانندگان مبتدی باشد.

این خودرو دارای موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ با استاندارد آلایندگی یورو۴ است. همچنین موتور این خودرو ۱۶۰۰ سی سی و مجهز به ترمز اِی بی اس، ای بی ای و آپشن های مختلفی شامل دو کیسه هوای سرنشین جلو، شیشه بالابرهای برقی عقب و جلو است. قرار است تا پایان سال ۱۰ هزار دستگاه از این خودروها در شرکت پارس خودرو تولید شود.

متقاضیان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به به وب سايت و يا  نمایندگی های فروش گروه خودرو سازی سایپا در سراسر کشور مراجعه نمایند.