فروش اقساطی ام وی ام New X33 به مناسبت دهه فجر توسط مدیران خودرو

فروش فوری اقساطی خودرو New X۳۳ دنده ای و اتوماتیک از سوی شركت مدیران خودرو به مناسبت دهه فجر 1394 آغاز شد.

در فیس‌لیفت جدید ام وی ام x33 بیشترین تغییرات در نمای جلو ایجاد شده است. چراغ‌های کاملا جدید با سبک جدید طراحی خودروهای روز دنیا می‌باشد.

چراغ‌های به عقب کشیده شده به‌خوبی در نمای جلو و سپر جفت و جور شده است. همچنين سیستم LED روشنایی در روز به زیبایی آن افزوده است. در طراحی قسمت جلو تمامی تمرکز برروی آرم MVM در مرکز جلو پنجره بوده است. فرم منحنی که روی جلو پنجره لوگوی MVM را در برگرفته است و آن‌را در کانون توجه قرار می‌دهد. خطوط روی درب موتور که کاملا از نو طراحی شده‌اند، همگی به این لوگو منتهی می‌شوند و تاکید بیشتری روی آن ایجاد می‌کنند.

طرح سپر جلو ترکیبی از حجم منحنی و عضلانی با برش‌های تیز بر روی آن است که به زیباتر شدن نمای جلو کمک شایانی کرده است. در نمای جانبی، رینگ‌های جدید بهمراه زه‌های پهن جانبی سادگی و یکنواختی مدل قبلی را از بین برده است. 

از مهم‌ترین تغییرات در نمای عقب، چراغ‌های جدید مجهز به لامپ‌های LED بهمراه سپر کاملا جدید و طراحی مجدد محفظه زاپاس است. 

اما در داخل کابین، فضای درونی به کلی متحول شده است. همچنین داشبورد داخلی جدید فضای کاملا متفاوتی نسبت به مدل قبلی ایجاد کرده است. برخلاف داشبورد مدل قبلی، در طرح جدید ترکیب رنگی کرم، طوسی یا تمام مشکی بهمراه طرح آلومنیوم در اطراف کنسول در گرداگرد کنسول میانی باعث شده که داشبورد مدل جدید شیک‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد. طرح تودری‌های جدید نیز کاملا مدرن و پیرو متدهای روز طراحی شده است. غربیلک فرمان بهمراه کنترل‌های سیستم صوتی، کروز و ... بروی آن سبب هر چه بهتر شدن ارگونوی کابین گردیده است.

امادر کنار موتور نسل جدید و 2 لیتری بهینه شده این خودرو با تکنولوژی VVT (سیستم تغییر متاوب سوپاپ‌ها) مهم‌ترین ویژگی جدیدX33 New، ارائه مدل گیربکس اتوماتیکCVT کاملا جدید در کنار نمونه دستی آن است. این گیربکس ضریب متغیر (CVT) با کارایی بالا برای نسل جدید این خودرو طراحی شده است.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت شركت مدیران خودرو مراجعه نماييد.

 

جدول شرایط فروش فوری اقساطی خودرو New X۳۳ به مناسبت دهه فجر 94

 جدول شرایط فروش فوری اقساطی خودرو New X۳۳ به مناسبت دهه فجر 94