اعلام جدیدترین شرایط فروش محصولات هوندا از سوی گلرنگ موتور فامیلی

شرایط فروش محصولات هوندا در سال ۱۳۹۴ از سوي شرکت گلرنگ موتور رسما اعلام شد. در اين طرح فروش ، شاسی بلند هوندا CR-V در دو تیپ EXL و EX به ترتیب با قیمت های ۲۵۳ و ۲۳۴ میلیون تومان به زمان تحویل ۶۰ روزه و با پیش پرداخت ۱۵۳ و ۱۴۰ میلیون تومان به متقاضيان ارائه مي شود.

سدان خانوادگی هوندا یعنی آکورد محصول دیگری است كه از سوی گلرنگ موتور در سه تیپ EXA  دویست و بیست و سه میلیون تومان ، EXB  دویست و سی و سه میلیون تومان و LXB دویست و شش میلیون تومان قابل عرضه در مدل 2016 با زمان تحویل 60 روزه هستند.پيش پرداخت در نظر گرفته شده براي این سه مدل 60 درصد قیمت نهایی و از 124 تا 140 میلیون تومان است .
همچنین در اين طرح فروش آکورد هایبریدی با مدل 2015 عرضه خواهد شد . این خودرو از پیشرانه بنزینی و الکتریکی به عنوان قوای محرکه بهره می برد.مصرف سوخت ترکیبی این مدل تنها 6 لیتر در 100 کیلومتر است .قیمت آکورد هایبرید در مدل 2015 ، 212 میلیون تومان اعلام شده است و همانند دیگر محصولات هوندا زمان تحویل 60 روزه قابل عرضه است .

همچنين در سایت رسمی شرکت گلرنگ موتور فامیلی علاوه جمله ای درج شده با این مضمون : کماکان منتظر طرح های شگفت انگیز هوندا باشید…. هوندا فراتر از رویا! ؛ به نظر می رسد گلرنگ موتور پس از ارتقاء سطح خدمات با طرح سرویس پلاس و همچنین وعده افتتاح نمایندگی های جدید برای گسترش شبکه خدمات پس از فروش تصمیم دارد با ارائه شرایط متنوع فروش ، بستر را برای ارتقاء برند هوندا در ایران تا حد ممکن گسترده کند .
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به  مراجعه نماييد.

 

جدول جدیدترین شرایط فروش محصولات هوندا

جدول جدیدترین شرایط فروش محصولات هوندا