آغاز فروش هوندا آکورد 2016 از سوی گلرنگ موتور فامیلی ویژه بهمن 94

 هوندا آکورد 2016  شرکت گلرنگ موتور فامیلی ازآغاز فروش هوندا آکورد جدید تیپ 4 با تخفیف ویژه خبر داد.

 برای بیست و نهمین بار در نظر سنجی‌های صورت گرفته هوندا آکورد توانسته است جز ۱۰ خودروی برتر باشد. برای ماندن در این لیست هوندا نوآوری‌های زیادی را در هوندا آکورد ۲۰۱۶ بکارگرفته است.

این تغییرات در بدنه و چراغ‌ها و موتور خودرو صورت گرفته است. در بین مدل‌های سدان هوندا آکورد ۲۰۱۶ بیشترین محبوبیت مدل آکورد EX-L است که اکنون به اپلیکیشن اپل کار‌پلی و اندرویداتو مجهز است.

طراحی بدنه و طراحی داخلی خودرو تغییر یافته و بهتر از مدل قبل شده است. طراحی خودرو الهامی از نسل‌های گذشته است. چراغ‌ها نیز دستخوش تغییر بوده‌اند و کشیده‌تر و بزرگتر شده است. سپر جلو صندوق عقب نیز تغییرات زیادی دارند.

آکورد همچنان برای استفاده روزمره به‌اندازه کافی مناسب و راحت می‌باشد. هوندا آکورد با تریم داخلی زیبای خود یک تجربه تکرار نشدنی را در اختیار مصرف‌کننده می‌گذارد. با وجود صفحه نمایشگر بزرگ پشت فرمان اطلاعات اضافی و تکمیلی در آن به خوبی قابل رؤیت می‌باشد. بر روی داشبورد دو صفحه نمایشگر دیگر نیز وجود دارد که آنکه در پایین‌تر قرار گرفته است توانایی اتصال به گوشی هوشمند شما را دارد و می‌تواند برنامه‌های کاربردی را نمایش دهد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت شرکت گلرنگ موتور فامیلی مراجعه نماييد.

 

جدول شرايط فروش هوندا آکورد 2016  

 جدول شرايط فروش هوندا آکورد 2016