آغاز ‌فروش نوروزی محصولات ایران‌خودرو ويژه اسفند 1394 و فرودین 1395

گروه صنعتی ایران خودرو آز آغاز فروش محصولات خود ھمراه ھدایای فروش از روز شنبه مورخ 94/12/01 لغایت 95/01/31 و یا تا زمان تکمیل ظرفیت خبر داد. 

شرايط پیش‌فروش نوروزی محصولات ایران‌خودرو

 سود مشاركت در اين بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداكثر تا تاريخ انقضاي دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبديل و محاسبات ديگر نیز بر اساس سود مشاركت اعلامی بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد. 

همچنين سودمشاركت در صورت انصراف نيز مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداكثر تا زمان انقضاي دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشدتا زمان انصراف براي مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد. 

در اين شرايط فروش امکان صلح در صلح  براي يك بار امكان پذير می باشد .

 ھدیه فروش تعھدی فقط تعھداتی را شامل مي شود که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و ھمچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد. 

همچنين ھدیه فروش تعھدی زمانی قابل ارائه است که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مھلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، ھدیه فروش تعھدی به مشتریان ارائه نخواھد شد.  

 

جدول شرايط پیش فروش عادي اسفند 94 و فروردین 95

جدول شرايط پیش فروش عادي ويژه نوروز 95

 

جدول شرايط پیش فروش عادي اسفند 94 و فروردین 95

 

شرایط فروش اقساطی قطعي محصولات ایران خودرو

تمامي برنامه ھای فروش اين طرح در سال 95 فاكتور خواھند شد. لذا در صورت رزرو نمودن خودروھاي اماني براي اين بخشنامه تا پايان سال 94، امكان تخصیص نخواھند داشت. 

در این طرح فروش مشتریانی امکان ثبت نام خواھند داشت که فاقد ھرگونه چک برگشتی باشند. از این رو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش ثبت نام، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند ثبت نام و واریز وجه امکان پذیر خواھد بود. ضمنا نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان و امکان ادامه ثبت نام به نمایندگی اطلاع رسانی خواھد شد. 

 

جدول شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ويژه نوروز 95

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ويژه نوروز 95

 

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ويژه نوروز 95

 

شرایط فروش قطعی محصولات ایران خودرو ويژه اسفند ماه 1394

در اين طرح فروش امکان رزرو خودروھای امانی نمایندگی امكان پذير مي باشد.

كلیه برنامه ھاي فروش اين طرح در سال 95 فاكتور خواھند شد. پس در صورت رزرو نمودن خودروھاي اماني براي اين بخشنامه تا پايان سال 94، امكان تخصیص نخواھند داشت.

در این بخشنامه به تمامي خودروھا به جز خانواده دنا و تندر E2 دستي کارت ھدیه  مطابق جدول پیوست  اعطا خواھد شد. 

 

جدول شرایط فروش قطعی محصولات ایران خودرو ويژه اسفند ماه 1394

جدول شرایط فروش قطعی محصولات ایران خودرو ويژه اسفند ماه 1394