آغاز فروش خودروی لیفان 820 جدید از سوی کرمان موتور ويژه اسفندماه 1394

لیفان 820گروه خودروسازی کرمان موتور از آغاز فروش لیفان 820 جديد برای اولین بار با تخفیف ویژه خبر داد.

شركت لیفان به منظور حصول اطمینان از كیفیت و دوام خودروي 820 تست های فراوانی را انجام داده است كه در زير به طور خلاصه مشاهده مي نماييد.

معمولاً  كیفیت خودروها از 3 منظر قابل بررسی مي باشد:
  1. عملكرد، كه به بررسی شتاب، كشش موتور، فرمان پذیری و ... می پردازد.
  2. امنیت و سطح فنی، كه در آن سیستم های ایمنی و تجهیزات به كار رفته در خودرو مورد بررسی قرار می گیرد.
  3. و در نهایت دوام كه عملكرد خودرو و كیفیت قطعات به كار رفته در آن در طول زمان است.

به گفته شركت لیفان برای تولید محصول820 زنجیره تامین شركت، تحول اساسی را به خود دیده و تمام قطعات و اجزای تشكیل دهنده خودرو چه در كارخانه مادر و چه در شركت لیفان مورد تست و ارزیابی قرار گرفته است.

تامین قطعات لیفان820 به عهده قطعه سازان معروف جهان است كه می توان به شركتDSI استرالیا، Bosch آلمان، JTERT ژاپن در تهیه سیستم های دینامیك و پایداری الكترونیكی، TAKATA ژاپن در تهیه كیسه های هوا، Valeo فرانسه برای سیستم های تهویه، HUF آلمان در قفل مركزی و Dayco آمریكا در تهیه تسمه تایم و قطعات درگیر با آن اشاره داشت.

در زمان تولید نیز شركت لیفان بازرسی های سخت گیرانه ای وضع كرده كه حذف كامل قطعات معیوب از پروسه تولید به جای دوباره كاری و بازگرداندن به خط یكی از آنهاست. شركت لیفان در فرآیند تولید از روبات های پیشرفته ای استفاده كرده كه بیشتر آنها ساخت شركت KUKA آلمان است كه یكی از شركت های پیشرو در این زمینه مي ياشد.

پس از تولید به منظور بررسی سطح كیفی و فنی خودرو باید آن را مورد ارزیابی قرار داد. به همين خاطر خودرو لیفان 820 مسیر 350،000 كیلومتری را در سرمای بسیار زیاد تا گرمای بالا طي كرده است.

محصول 820 آزمایش هایی نظیر حركت با سرعت محدود در مسیر 30.000 كیلومتری، تست عملكرد ایربگ خودرو در سرعت 60 كیلومتر بر ساعت، پیمودن 5430 متر با سرعت 200 كیلومتر بر ساعت و همچنین تست 120.000 كیلومتر در روسیه و ایران را پشت سر گذاشته است.

بازار روسیه و ایران از مهمترین بازارهای صادراتی لیفان است و این شركت به منظور اطمینان از عملكرد مناسب خودروی 820 در جاده های این دو كشور به بررسی عملكرد این خودرو در جاده های برفی و یخ زده روسیه و دمای 40 درجه زیر صفر و همچنین جاده های گرم با دمای 45 درجه بالاتر از صفر ایران پرداخته كه به ادعای شركت سازنده سیستم های خنك كننده موتور و گیربكس عملكرد مناسبی را داشته اند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت شركت كرمان موتور مراجعه نماييد.



جدول شرایط فروش لیفان 820 جديد ويژه  اسفند 1394

جدول شرایط فروش لیفان 820 جديد ويژه  اسفند 1394