بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو و فروش ویژه رنو سفران از سوی نگین خودرو

فروش ویژه رنو سفرانشركت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران از آغاز فروش ویژه رنو سفران با شرایط متنوع، خبر داد.

رنو سفران، سدان محبوب رنو در ایران که می‌توان آن را رقیب جدی خودروهای کلاس D از قبیل اپتیما، سوناتا و کمری دانست، در این طرح با مدل های 2015 و 2016 با حجم موتور 2000 سی سی اتوماتیک و مدل 2016 با حجم موتور 2500 سی سی اتوماتیک عرضه می‌شود و مطابق سایر خودروها در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو، از سرویس دوره‌ای رایگان 50هزار کیلومتری شامل 5 دوره بازدید رایگان خودروها برخوردارند و البته 5 سال یا 150هزار کیلومتر گارانتی نیز دارند.

اين خودرو با آپشن هایی از قبیل سقف پانوراما، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کنترل فشار باد تایر ها و بسیاری امکانات دیگر در کنار طراحی بسیار جذاب با تخفیف خرید نقدی 5 میلیون تومانی به همراه بیمه بدنه رایگان در مدل 2015 عرضه می شود که در درکنار شرایط خرید نقدی، امکان بهره بردن از تسهیلات در شرایط اقساطی با وام 50 میلیون تومانی یک ساله بدون بهره و 2 ساله با نرخ 21 درصد عرضه می شود.

رنو سفران در مدل سال 2016 نیز با قیمت پایه 145 میلیون تومانی از تخفیف خرید نقدی 3 میلیون تومانی بهره می برد و در خرید اقساطی با 40 میلیون تومان تسهیلات با دوره بازپرداخت 6، 12 و 24 ماهه ارائه می شود.

رنو سفران 2500 سی سی 6 سیلندر با آپشن هایی از قبیل سقف پانوراما، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کنترل فشار باد تایر ها، ESP، ASR و بسیار امکانات دیگر در کنار طراحی بسیار جذاب با تخفیف خرید نقدی 5 میلیون تومانی به همراه بیمه بدنه رایگاندر مدل 2016 عرضه می شود که در درکنار شرایط خرید نقدی، امکان بهره بردن از تسهیلات در شرایط اقساطی با وام 60 میلیون تومانی یک ساله بدون بهره و 2 ساله با نرخ 21 درصد عرضه می شود.

تحویل مدل‌های 2015 و 2016 رنو سفران 15 روزه است تا مشتریان این برند اصیل اروپایی در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو، پیش از آغاز سال جدید خودروی خریداری شده را در اختیار داشته باشند.

همچنين شرکت نگین خودرو، با هدف تکریم مشتریان و تلاش در جهت رضایت مندی هرچه بیشتر خریداران محصولات این برند اصیل اروپایی اقدام به تحویل و شماره گذاری کلیه محصولات خود در زمان تحویل اعلامی کرد.

اين شركت اعلام كرد با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال و دغدغه مشتریان در خصوص تحویل و شماره گذاری خودروهای وارداتی، شرکت نگین خودرو تصمیم گرفت تا در موعد تحویل خودرو و در صورت تکمیل فرایند مالی توسط خریداران، شماره گذاری آن نیز انجام پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره فروش و همچنين اطلاعات بیشتر در خصوص فروش محصولات رنو می‌توانید به وب سایت شركت نگین خودرو  مراجعه نماييد.