آغاز فروش فوری رنو کپچر با تحویل 30 روزه ويژه اردیبهشت ماه 1395

گروه خودروسازی ایران خودرواز آغاز فروش فوری رنو کپچر برای اولین بار در سال با تحویل 30 روزه آغاز خبر داد .

اين شرايط فروش فوری و اعتباری به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) از روز دوشنبه 20 ارديبهشت لغایت 31 ارديبهشت و یا تا زمان تکميل ظرفيت به متقاضيان ارائه مي شود .

شاسی بلند جمع و جور شهری رنو به نام كپچر از جذابيت زيادي برحوردار است. براي راحتي بيشتر سرنشينان، طیف وسیعی از امکانات برای این خودرو به صورت استاندارد تعريف شده است و حس لوكس بودن را منتقل مي نمايد. اين خودرو جاداري يك خودروي شاسي بلند و چابكي يك خودروي كوچك سواري را در هم آميخته است.
 
ازمزاياي خودروي رنوكپچرمي توان به طراحي اسپرت بيروني، برند اروپايي، برخورداري از موتور قدرتمند با تكنولوژي توربوشارژ، برخورداري از گيربكس دو كلاچه، اشاره كرد.

عمده مزيت رنوكپچردر قیاس با ساير خودروھاي رقیب برخورداري از موتور بسیار قدرتمند و پرتوان توربوشارژ با مصرف بسیار پايین بنزين است كه با استفاده از گیربكس دوكلاچه اتوماتیك سواري بسیار نرم و لذت بخشي مي نمايد.

موتورH٥FT  از جديد ترين و مدرن ترين موتورھاي رنو است كه داراي 4 سیلندر و ١٦ سوپاپ بوده و با داشتن توربو شارژ با حجم موتور ١٢٠٠ سي سي مي تواند  توان ١٢٠ اسب بخار را فراھم آورد. توربوشارژ اين خودرو در محدوده دور موتور 2000 دور در دقیقه وارد مدار شده و حداكثر خروجي توان موتور از اين دور قابل دسترسي است. ضمن اينكه 90% قدرت موتور در دنده يك و دور موتور 1500 قابل دسترسي خواھد بود بنابراين در شتاب گیري و حركت اولیه خودرو بسیار چابك خواھد بود. اين امر بدلیل استفاده از تكنولوژي VVT در اين موتور است.

شركت رنو در طراحي اين موتور از اصول طراحي موتور خودروھاي فرمول يك خود بھره برده است و از آلومینیوم براي ساخت آن استفاده شده است .

همچنين گیربكس اين خودرو از مدل EDC است كه يكي از بروزترين گیربكس ھاي اتوماتیك دو كلاچه مي باشد .اين گیربكس از نوع ٦ سرعته بوده و دنده ھاي زوج بر روي يك كلاچ و دنده ھاي فرد بر روي كلاچ ديگر قرار دارند. اين تكنولوژي باعث مي شود كه تعويض دنده ھا در اين خودرو بسیار به نرمي و رواني صورت گیرد و ھیچگونه احساس وقفه و تأخیري در تعويض دنده احساس نشود.

 

جدول شرايط فروش فروي رنو كپچر با موعد تحويل 30 روزه

فروش فوری رنو کپچر با تحویل 30 روزه