آغاز فروش هوندا CRV در ایران از سوی گلرنگ موتور فاميلي ويژه تیرماه 1395

شركت گلرنگ موتور فاميلي نماينده رسمي محصولات هوندای ژاپن در ايران از آغاز فروش كراس اوور جدید هوندا با نام CR-V خبر داد.

اين مدل ، نمونه فیس لیفت شده نسل چهارم CR-V به شمار می رود که در سال 2015 توانست عنوان برترین شاسی بلند سال مجله موتور ترند را به خود اختصاص دهد. همچنین نسل چهارم CR-V به عنوان پرفروش ترین کراس اوور بازار آمریکا در سال 2014 مي باشد.

رقباي هونداCR-V در ایران تویوتا  RAV4، هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوتلندر و کیا سورنتو جدید مي باشد كه قیمت CR-V نسبت به رقبا بالاتر است.

یکی از مهمترین نکاتی که CR-V را بر سر زبان ها انداخته، عایق بندی عالی و بی صدا بودن کابین است و بدون اغراق می‌توان گفت که CR-V یکی از ساکت‌ترین کابین‌ها را در میان خودروهای هم کلاس خود دارد. صندلی های جلو برقی و مجهز به  گرمکن مي باشند. هوندا CR-V از یک پیشرانه 2.4 لیتری مجهز به سیستم ECON یا همان رویاهای زمین بهره می برد، که با پیشرانه هوندا آکورد مشترک است. این پیشرانه 4 سیلندر توانایی تولید 185 اسب بخار را دارد. در مدل فیس لیفت ۲۰۱۵، پیک قدرت تولید شده در 600 دور پایین تر و در دور 6400 تولید می شود. همچنین گشتاور نیز از 221 نیوتن متر به 245 نیوتون متر رسیده است. 

جهت كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت شركت گلرنگ موتور فاميلي مراجعه نماييد.

 

جدول شرايط  فروش هوندا CR-V ويژه تیرماه 1395

جدول شرايط  فروش هوندا CR-V ويژه تیرماه 1395