شرکت لکسوس ازمدل Gx460 ، 2021 رونمایی کرد

 خودرو شاسی بلند لکسوس GX-460 مدل 2021 با ظاهر و ویژگی‌های جدید معرفی شد

شرکت لکسوس دیگر بار خودرو شاسی بلند GX-460 خود را  معرفی  کرد. سازنده ژاپنی ضمن حفظ ظاهر و پیشرانه‌ی خودرو GX-460 پکیج جدیدی تحت عنوان پریمیوم پلاس را نیز رونمایی کرده است.

پریمیوم پلاس دارای آپشن هایی مانند : سیستم ناوبری، صندلی ردیف سوم برقی، غربیلک فرمان با تریم چوبی و گرم کن، سیستم صوتی پیشرفته ساخت لوینسون و رینگ‌های 18 اینچی نقره‌ای است.این خودرو با سازگاری سیستم‌های خود با دستیاران هوشمند صوتی الکسا و آمازون و شیشه‌های آکوستیک در پنجره‌های جانبی جلو بروزرسانی منحصر به فردی را دریافت کرده است.

مشخصات فنی:

خودرو لکسوس GX-460  حجم موتوری بالغ بر 4600 سی سی ، 301 اسب بخار قدرت ، 446 نیوتن متر گشتاور و تعداد 8 سیلندر و نیز گیرباکس 6 سرعته را دارا می باشد . همچنین  ظرفیت بکسل آن ، 3 تن می باشد. این قدرت با دیفرانسیل مرکزی لغزش محدود به چهار چرخ محرک انتقال می یابد.

لکسوس پکیج آفرود را هم برای بالاترین تیپ GX قابل سفارش کرده است و آپشن هایی مانند  کرال کنترل، محافظ باک سوخت، خنک کننده گیربکس، دید پانورامیک و… را دارا می باشد  و به سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، کروز کنترل راداری پویای سرعت بالا و نور بالای هوشمند، تمامی تیپ‌های خود را تجهیز کرده است.

خودرو لکسوس GX-460 مدل 2021 در شش رنگ بیرونی شامل:

- شرابی میکا

- مشکی اونیکس

- آبی میکا

- خاکستری نوبلا

- سفید مرواریدی

- ونقره‌ای اتمی

قیمت:

تیپ پریمیوم این خودرو در آمریکا 55 هزار و890 دلار ، تیپ لاکچری  آن نیز با قیمت 64 هزار و 365 دلار و قیمت تیپ پایه این خودرو 53 هزار و 100 دلارمی باشد .

لکسوس برای هماهنگی تمامی محصولات خود با یکدیگر از تغییرات ظاهری جدید استفاده کرده است که شامل جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های LED جدید در خودرو GX است و با وجود این تغییرات بدنه بر پایه‌ی مدل قبلی طراحی شده است.