مدل 2021 فولکس‌واگن پولو معرفی شد

طبق خبر های  گفته شده فولکس‌واگن قرار بود  پولو مدل 2021 را به  صورت  پخش زنده در فضای مجازی  رونمایی کند،

اما شرکت  فولکس واگن  این خودرو را زودتر از موعد رونمایی کرد. از تغییراتی که فولکس واگن  روی پولو 2021 اعمال کرده  ، میشود به نوآوری جدیدی که روی این هاچ بک انجام داده اشاره کرد.  این تغییرات  روی فولکس‌واگن پولو مدل 2021 بیشتر از حد انتظار علاقمندان  این خودرو بود. فولکس واگن با ایجاد  تغییردر  قسمت جلو و استفاده از چراغ‌های LED فراوان ، نمای جلویی پولو را به مدل ‌ جدید فولکس واگن  تیگوان شبیه کرده است.

ایجاد تغییردر  فرم چراغ‌ها پس ازچندین  سال‌، چهره فولکس واگن پولو را با ابهت تر کرده است. هرچند چراغ‌های این خودرو LED هستند ولی در تیپ سفارشی می‌توان فناوری ماتریسی را نیز خرید.بیشترین تغییرات پولو را می توان در قسمت عقب شاهد بود که شباهت بیشتری با هاچ‌بک گلف دارد.  در این خودرو نیز  مانند دیگرمحصولات  شرکت فولکس‌واگن یعنی اشکودا و سئات ، نام پولوهم  روی قسمت عقب نوشته شده است.

ساختار چهار اگزوز را می توان در تیپ اسپرت‌تر R-Line  دید  که به خاطر طراحی منحصر به فرد این شرکت ، هر 4 تای آ ن ها غیر واقعی به نظر میرسند و سایز لاستیک های پولو  16 اینچ می باشد. در کابین فولکس‌واگن پولو مدل 2021 می‌توان  تحولی نو را مشاهده کرد از جایی که  روی پولو  یک نمایشگر 9.2 اینچی تعبیه شده بهتراست بدانید که که کنترل‌کننده‌های سیستم تهویه مطبوع  خودرو همانند چیزی است  که قبل ها  روی تیگوان و آرتئون فیس‌ لیفت مشاهده کرده بودیم.می توانیم نمایشگری دیجیتالی پشت فرمان را روی پولو 2021  مشاهده کنیم. نمایشگر پولو در دو اندازه متفاوت طراحی شده ، که در مدل پایه 8 اینچ و در مدل فول آپشن این ماشین 10.25 اینچ می باشد.

در اشاره به مشخصات فنی فولکس واگن پولو می توان دو پیشرانه یک لیتری تنفس طبیعی با 80 اسب‌بخار قدرت و 93 نیوتن‌متر گشتاور را نام برد . مدل دیگری از این  پیشرانه با فناوری TSI می‌تواند 95 اسب‌بخار قدرت و 110 نیوتن‌متر گشتاور فراهم کند.

با توجه به گفته های شرکت فولکس واگن مدل پرفورمنس با پسوند gti نیز تا آخر تابستان امسال رونمایی می شود.