مرحله دوم فروش فوری دیگنیتی

نکته خیلی مهم درباره فروش دیگنیتی پرایم

در مرحله اول این بود که تعداد قابل توجهی از خریداران از ساعت 10 صبح قصد ورود به وبسایت فروش آنلاین محصولات بهمن موتور و ثبت‌نام دیگنیتی پرایم را داشتند که بسیاری از افراد موفق به ثبت نام  نشدند و عده ای نیز به دلیل ازدحام جمعیت، با اعلام تکمیل ظرفیت در همان ساعات اولیه ثبت نام مواجه شدند. گروه بهمن نیز در جهت رفع این مشکل و در راستای مشتری مداری و عرضه خودرو به مصرف کننده واقعی پس از اتمام ثبت نام مرحله اول، از فروش دوباره دیگنیتی در 27 اردیبهشت 1400 خبر داد.

گروه بهمن موعد تحویل این خودرو را خرداد ماه 1400 اعلام کرده و با قیمت 749 میلیون و 500 هزار تومان دیگنیتی پرایم را روانه بازار میکند. گارانتی پایه این محصول سه سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر پیمایش تعیین شده است. این خودرو در دو مدل متفاوت عرضه می‌شود و محصول فعلی دیگنیتی  پرایم یا پایه است. در نیمه دوم سال دیگنیتی با آپشن‌های بیشتر عرضه خواهد شد.

همچنین علیمراد لو خاطر نشان کرد: در صورت رفع تحریم‌ها همکاری با سایر برندها را پیگیری خواهیم کرد و تمایل داریم با شرکای قدیمی همکاری کنیم و در رأس برنامه‌های ما همکاری با مزدا و ایسوزو قرار دارد و خبر خوشی که اشاره کرد ، معرفی یک محصول سدان یا سواری جدید  در سال ۱۴۰۰بود.

وی افزود:در فروش دیگنیتی قرعه کشی انجام نخواهد شد اما ضوابط طبق نظر سازمان های همایتی رعایت خواهد شد.