زمان فروش، قیمت و مشخصات فیدلیتی گروه بهمن

 

آقای محمد ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور از عرضه کراس اوور فیدلیتی در هفته اول تیرماه 1400 خبر داد

 

 

 وی بااشاره به اینکه گروه خودرو سازی بهمن سرمایه گذاری بسیار عظیمی بر روی  تولید خودروی فیدلیتی انجام داده ، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده ،می توان تولید خودروی فیدلیتی را به حجم انبوه رساند و در سال اول  طبق برنامه بتوانیم 9200 دستگاه تولید کرده و همچنین میتوان میزان تولید در سال‌ دوم را به 12 الی 15 هزار دستگاه و و در سال سوم 20 هزار دستگاه برسانیم.

ضرابیان همچنین افزود :در حوزه پلتفرم، زیر ساخت ، ماشین آلات و تجهیزات برای تولید فیدلیتی سرمایه گذاری بسیار بالایی انجام شده  و هدفمان  این است که تولید به صورت انبوه باشد تا بتوانیم فیدلیتی را با قیمت رقابتی به بازارعرضه کنیم.

مدیرعامل بهمن موتور گفت خودروی فیدلیتی با قیمتی  پایین تر ازقیمت دیگنیتی یعنی با قیمت تقریبی 700 میلیون تومان آغاز  می شود و متناسب با قیمت محصولات تولید داخل قیمت گذاری شده تا رضایت مشتریان را جلب کند.

 

 

 

مشخصات فیدلیتی

فیدلیتی یک کراس اوور بزرگ و نسبتا مدرن و لوکس هست که ظرفیت این خودرو7 نفرمی باشد . فیدلیتی با  دو مدل  ۵ و ۷ صندلی به بازارمی آید  و مشتریان می توانند بر اساس نیازو سلیقه خود ، مدل مورد علاقه شان را انتخاب کنند.

رینگ های فیدلیتی ۲۰ اینچی می باشد و در دو طرح عرضه خواهد شد و این خودرو با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر ۱۵۵ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر تولید و عرضه می‌شود و همچنین دارای گیرباکس 6 سرعته می باشد.

 

---

---

-

شرایط و زمان دقیق فروش فیدلیتی به زودی در سایت گروه  خودرو سازی بهمن اعلام می شود

-