نخستین تصاویر رسمی از مدل 2022 ، ام جی ۶ پرو منتشر شد

 

نسخه  جدید ام جی 6 پرو با طراحی مدرن و زیبا و با آپشن های متفاوت ظاهری و باطنی نسبت به نسخه های قبلی ، فردا معرفی می‌شود

 

 

این خودرو ، در طرح زیبای جلوی خود حرف زیادی برای  گفتن دارد که شامل خطوط برجسته روی کاپوت ، چراغ‌های نوک تیز و جلوپنجره بزرگ است که در همان نگاه اول ، یاد خودروهای جگوار و آستون مارتین می افتیم با طراحی ام جی 6 پرو.

 همچنین در قسمت های جانبی این خودرو ، چرخ‌های مشکی رنگ پنج پره که از داخل آن‌ها کالیپرهای قرمز رنگ ترمز دیده می‌شوند، سبب جلب توجه زیاد برای مخاطبان این ماشین میشود  و دو عدد اگزوز نیز روی گلگیرها به صورت ظریف جایگذاری شده است .

و در قسمت عقب ، یک اسپویلر مشکی  به همراه یک دیفیوزر در زیر سپرها به چشم می خورد. همچنین چراغ‌های پشتی نیز از نوع LED می‌باشند.

 در فضای داخلی ام جی 6 ، استفاده از فرمانی سه پره و نمایشگر دیجیتالی پشت آمپر نیز دیده می شود . یک  سامانه سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی هم نقطه عطفی در  کنسول این خودرو به شمار می‌آید.

صندلی‌های اسپرت نیز با برجستگی‌های جانبی بازخورد خوبی خواهند داشت .

 

 

قوای محرکه این خودرو از یک موتور توربوشارژر جدید 1.5 لیتری با حداکثر قدرت 178 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن‌متر که دارای  گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته اتوماتیک می باشد، عرضه میشود.