نسل جدید هوندا سیویک هاچ بک با بسیاری از بروزرسانی ها رونمایی شد
هوندا سیویک هاچ بک 2022در دو گزینه موتور و یک مجموعه ایمنی ارتقا یافته ارائه خواهد شد
چند هفته پیش و با استقبالی کاملاً بحث برانگیز ، هوندا با معرفی یک نمونه هاچ بک ، دامنه Civic را گسترش داده است. هاچ بک هوندا
سیویک 2022 با استثنای قابل توجهی عمدتا در عقب و پشت ستون B طراحی شده است. هاچ بک پنج درب با یک درب عقب جدید طراحی
شده است ، انتهای عقب کاملاً جدید شامل یک اسپویلر یکپارچه ، چراغ های عقب LED مجدد متصل شده توسط یک نوار نازک ، خروجی
اگزوز دو رنگ کروم ، پخش کننده مصنوعی سیاه ، بازتابنده های افقی روی سپر ، جلو پنجره عقب ، و آنتن باله کوسه. خط برجسته عضلانی و خط
پنجره کرومی از دیگر موارد برجسته خارجی است. این نمایه بدنه ای گسترده درج های مشبک مشکی دارد و از نمای جلو نسبتاً ظریفی نسبت به
مدل قبلی با چراغ های جلوی براق و چراغ های روشنایی روز LED یکپارچه و محفظه چراغ مه شکن سیاه و سفید C برخوردار است.در داخل ،
مشتریان این گزینه را دارند که از بین خوشه ابزار دیجیتال هفت و 10.2 اینچی یکی را انتخاب کنند.
در کنار آن ، یک سیستم جریان سرگرمی و سرگرمی با صفحه نمایش لمسی هفت یا نه اینچی در دسترس است که سیستم
دوم به بی سیم Apple CarPlay و اتصال Android Auto دسترسی دارد. کابین همچنین دارای یک الگوی مش لانه زنبوری منحصر به فرد
برای دریچه های متناوب AC ، داشبورد لایه ای ، صندلی های عقب تاشو تاشو 60:40 ، فضای اضافی 36 میلی متر در عقب و غیره است.
هوندا سیویک 2022 هاچ بک در یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر و یک موتور 1.5 لیتری چهار گلدان با پیشرانه قبلی 158 اسب بخار و 187
نیوتن متر و دومی 180 اسب بخار و 240 نیوتن متر ارائه می شود. هر دو پیشرانه با شش سرعته دستی یا CVT در ارتباط هستند که نمونه
قبلی محدود به تریم های Sport و Sport Touring است.
Civic hatch جدید در ماه سپتامبر در ایالات متحده به فروش خواهد رسید و به صورت محلی در ایندیانا تولید می شود و احتمالاً درآینده نزدیک
این طیف شاهد ورود Civic Si و Civic Type R خواهیم بود. سازنده ژاپنی مجموعه هوندا سنسینگ را با قابلیت پاسخگویی بیشتر Cruise Control
و Lane Keep Assist همراه با سیستم تعلیق مجدد ، بدنه سخت تر و فرمان اصلاح شده ، ارتقا داده است.