فروش نقدی و اقساطی خودرو جیلی امگرند اتوماتیك

 

فروش نقدی و اقساطی 2 مدل از خودروهای جیلي از سوی جیلران موتور  آغاز شد.

جیلران موتور، نماینده رسمی جیلی در ایران، اقدام به عرضه جیلی امگرند در مدل‌های صندوقدار و هاچ‌بک با گیربکس خودکار کرده و آن را به صورت 60 روز کاری و در مدل 2014 تحویل می‌دهد.
امگرند صندوقدار با گیربکس دستی 60 میلیون و 400 هزار تومان و همین خودرو با پیشرانه مشابه یعنی 1800 سی‌سی ولی با گیربکس خودکار 66 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد.
جیلی هاچ‌بک با گیربکس دستی 59 میلیون و 900 هزار تومان و همین خودرو با گیربکس خودکار معادل 67 میلیون و 900 هزار تومان قيمت دارد.
جیلران موتور با عرضه امگرند خودکار یکی از ارزان‌ترین خودروهای اتوماتيك که از چند ماه آینده وارد بازار می‌شود و با توجه به استقبال بازار از مدل پایه احتمال تقاضاي بالا را برای فروش مدل خودکار نیز پيش بيني می‌کند.

می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی جیلران موتور اطلاعات بیشتری را در مورد آن کسب کنید.

 

ليست قيمت فروش نقدي خودروهاي جيلي

فروش نقدي جیلی امگرند

 

ليست قيمت فروش اقساطي خودروهاي جيلي

فروش اقساطي جیلی امگرند

 

موعد تحویل کلیه خودروها ۶۰ روزه می باشد

1. کلیه خودروها دارای گارانتی ۵ ساله و یا ۱۵۰٫۰۰۰ کیلومتر کارکرد می باشند.
2. تمامی هزینه‏ های شماره‏ گذاری و هزینه پلاک برای کلیه خودروها به عهده شرکت می‏ باشد.
3. پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به عهده خریدار می‏باشد.
4. متقاضیان خرید خودرو مکلف می‏ باشند کلیه وجوهات مربوط به قیمت خودروی مورد درخواست را فقط به نام و به حساب بانکی شرکت جیلران موتور واریز نمایند. در صورت عدم رعایت مورد مذکور شرکت جیلران موتور هیچ‏گونه مسئولیت و تعهدی در قبال متقاضی نخواهد داشت.
5. با توجه به اینکه حق‏ الزحمه‏ ی عاملیت مجاز از سوی شرکت پرداخت می‏گردد، پرداخت هرگونه وجهی تحت هر عنوان خلاف مقررات شرکت بوده و غیر مجاز می ‏باشد.