رامك خودرو فروش ویژه نیو اکتیون را آغاز كرد

 

نیواکتیون شاسی بلند کوپه ی آفرود پس از مدتها انتظار بالاخره از سوي شرکت خودروسازی سانگ یانگ کره جنوبی به بازارعرضه شد. رامک خودرو نماينده رسمي شركت سانگ يانگ بنا دارد تیپ c این خودرو را با قیمتی حدود 102 میلیون تومان به مشتریان عرضه نماید. همچنین نیواکتیون در 8 طرح مختلف، نقد و اقساط عرضه خواهد شد.
متقاضیان با انتخاب از بین طرح های مختلف فروش (از پیش پرداخت 55 میلیون تومان الی 75 میلیون تومان و اقساط تا 36 ماه) مي توانند کلید این خودروی ویژه را تصاحب نمایند. در حال حاضر تنها خودروی SUV برخوردار از شاسی مستقل این کلاس در کشور نیواکتیون مي باشد.

 

شرايط فروش نقدی خودروهای سانگ یانگ

فروش نقدي نیواکتیون

 

شرايط فروش اعتباری خودروهای سانگ یانگ

فروش اعتباری خودروهای سانگ یانگ

فروش اقساطي نیو اکتیون 2014

فروش اعتباري نیو اکتیون 2014

- مالیات بر ارزش افزوده بر اساس ضوابط قانونی موجود بطور جداگانه محاسبه و از متقاضی خرید دریافت خواهد شد .
- تمامی هزینه های شماره گذاری و بیمه شخص ثالث (به استثناء هزینه ی فلز پلاک و عوارض شهرداری) برای کلیه خودروها به عهده شرکت می باشد و متقاضی خرید در تهران هیچ گونه هزینه دیگری را جهت تحویل خودرو و شماره گذاری آن پرداخت نخواهد نمود و در شهرستان ها وفق مفاد فرم درخواست پیش خرید خودرو عمل خواهد شد.
- تخصیص خودرو به متقاضی خرید اعتباری (اقساطی) پس از احراز شرایط عمومی و اختصاصی خرید اقساطی وفق رویه های جاری شرکت رامک خودرو، ممکن خواهد بود (شرایط تمکن مالی). در طرح های اعتباری، خودرو تا زمان اتمام پرداخت اقساط در رهن شرکت رامک خودرو باقی می ماند و در طی مدت پرداخت اقساط خودرو با هزینه ی جداگانه تحت بیمه ی بدنه قرار خواهد گرفت مگر آنکه در طرح فروش، خودرو با شرایط بیمه بدنه عرضه شده باشد.
- شرکت رامک خودرو مجاز است به محض تکمیل ظرفیت بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف طرح فروش اقدام نماید.