فروش زمستانی محصولات هیوندای توسط شركت آسان موتور

 

شركت آسان موتور نماينده رسمي شركت هيونداي در ايران از شرایط جدید فروش محصولات هيونداي, ویژه زمستان خبر داد .

علاقه مندان به منظور تسريع در انجام امور خريد، مي توانند پس از تکميل فرم‌هاي مربوطه، به همراه مدارک مورد نياز به شرکت آسان ‌موتور ،نمايشگاه مركزي آسان موتور و يا هريک از عامليت‌هاي مجاز مراجعه نمايند.

لیست قیمت فروش نقدی محصولات آسان موتور

فروش نقدی - محصولات آسان موتور

 

لیست قیمت فروش اقساطی محصولات آسان موتور

فروش اقساطی - محصولات آسان موتور

 

خودرو هاي تحويلي با موعد 120 روزه بر اساس ماليات بر ارزش افزوده در سال 1393 مورد محاسبه قرار مي گيرند .
1- تمامي هزينه هاي شماره گذاري و هزینه پلاک و عوارض سالانه شهرداری براي كليه خودروها به عهده شركت می باشد.
2- هزینه بیمه شخص ثالث یکساله برای كليه خودروها به عهده شرکت می باشد.
3- كليه خودروها داراي گارانتي 5 ساله و يا 150.000 كيلومتر و خودروهاي جنسيس و سنتنيال دارای گارانتی 5 ساله و با كاركرد نامحدود توسط شركت آسان موتور مي باشند.
4- حق الزحمه عامليت مجاز توسط شركت تأمين و پرداخت مي گردد و بنابراين دریافت هرگونه وجه اضافي تحت هر عنوان غیر مجاز و برخلاف مقررات شركت مي باشد.
5-متقاضيان خريد خودرو مكلف مي باشند كليه وجوهات مربوط به قيمت خودروي مورد درخواست را فقط بنام و به حساب بانكي شركت آسان موتور (سهامي خاص) تاديه و واريز نمايند در صورت عدم رعايت مورد فوق شركت آسان موتور هيچگونه مسئوليت و تعهدي در قبال متقاضي نخواهد داشت.
6- پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به عهده خریدار میباشد و در شرایط خريد اقساطي، بر اساس شرايط اقساط درخواستي مشتري در زمان تخصيص خودرو محاسبه و دریافت خواهد شد .
7- درشرایط خريد اقساطی پرداخت هزینه بیمه بدنه یکساله به عهده خریدار میباشد که در زمان تخصيص خودرو دریافت خواهد شد .
8-در شرایط خرید اقساطی ، تامین شرایط خرید به عهده خریدار می باشد که پس از احراز و تایید آن توسط شرکت قابل قبول خواهد بود.
9 - در شرایط پیش پرداخت چند مرحله ای خریدار پرداخت مرحله اول را به صورت نقد و الباقي مراحل را به صورت چک ارائه مي نماید.
10 - در شرایط پیش پرداخت چند مرحله ای خریدار می تواند در زمان تحویل خودرو الباقی مبلغ خودرو را به صورت نقدی و یا بر اساس شرایط تسهيلات اقساطی موجود و مورد نظر استفاده نماید.