آغاز طرح های پیش فروش عادی و طلایی ایران خودرو ويژه دی ماه 93

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت حلول ماه ربیع الاول، طرح پیش فروش عادي و طلائي دي ماه محصولات خود را از روز چهارشنبه مورخ سوم دی ماه 93 آغاز كرد.
در پیش فروش عادی و طلایی سعی شده است خواسته های مشتریان از قبیل تنوع محصول، سهولت شرایط پرداخت و تنوع در موعد تحویل در نظر گرفته شود.
در پیش فروش عادی یک و دو ودیعه ای، محصولاتی نظيرخانواده پژو 206 ، پژو 405 ، سمند، پژو پارس و رانا با تنوع رنگ بالا، تنوع در مبلغ ودیعه و موعد تحویل های فروردین 94 به بعد عرضه خواهند شد.
همچنین در پیش فروش طلایی با ارایه سود مشارکت مناسب از 21 تا 26 درصد و تنوع در موعد تحویل و عدم نیاز به سرمایه زیاد، به عرضه گروه محصولاتی مانند پژو پارس، پژو 405، پژو 206 و رانا اقدام شده است که امکان انتخاب خودروی مورد نظر از بین گروه محصول ثبت نام شده، پس از ارسال دعوت‌نامه وجود خواهد داشت.


هم وطنان می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز و یا سایت فروش اینترنتی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از ساعت10 صبح روز چهارشنبه سوم دی ماه برای پیش فروش عادی و از ساعت 14 همان روز برای پیش فروش طلایی و از ساعت 14 اول دی ماه برای فروش نقد و اقساط وانت باردو بنزینی نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر و ثبت نام اقدام کنند.

 

جدول پیش فروش يك وديعه اي محصولات ایران خودرو دی ماه 93 

جدول پیش فروش يك وديعه اي محصولات ایران خودرو دی ماه 93

 

جدول پیش فروش دو وديعه اي محصولات ایران خودرو با استاندارد يورو 4 دی ماه 93 

جدول پیش فروش دو وديعه اي محصولات ایران خودرو با استاندارد يورو 4 دی ماه 93

 

 

جدول پیش فروش طلایی  محصولات ایران خودرو دی ماه 93 

جدول پیش فروش طلایی  محصولات ایران خودرو دی ماه 93