عرضه خودرو فولکس واگن تیگوان توسط خودروسازان بم

فولکس‌واگن تیگوان شمارش معکوس جهت عرضه خودرو فولکس واگن تیگوان توسط خودروسازان بم آغاز شد.

خودروسازان بم پس از حرکت موفق خود و بعد از استقبال خودرو گل در بازار، این بار به سراغ تیگوان محصول دیگری از فولکس واگن رفته است.
پیش از این نیز خودروسازان بم با خودروسازان مطرحی چون دوو و هیوندای و فولکس واگن همکاری خوبي داشته است.
خودرو فولکس واگن تیگوان، محصول جدید این شرکت، یک اس یو وی کامپکت با جای وسیع بار و مصرف سوخت اقتصادی است و یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ و یک جعبه دنده جدید 6 سرعته اتوماتیک برای تولید 200 اسب بخار قدرت دارا مي باشد.
تیگوان کوچک‌ترین شاسی‌بلند فولکس‌واگن است و قیمتش از ۲۳۳۰۵ دلار آغاز می‌شود. رقبای تیگوان در کلاس شاسی‌بلندهای کوچک مدل‌هایی چون شورولت ایکوناکس، فورد اسکیپ، هوندا CR-V، هیوندای سانتافه، نیساک روگ، سوبارو فارس‌تر و تویوتا راو 4 هستند. اگر به دنبال یک شرایط اسپورت و رانندگی هیجان‌انگیز در یک کراس‌اور کوچک هستید، خودرو تیگوان می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.
فولکس‌واگن تیگوان با موتور ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر خود، شتاب نسبتا خوبی را ارائه می‌دهد. موتور توربوی این خودرو در سرعت‌های بالا آرامش و سکوت خوبی دارد و در همین حال، شاسی این کراس‌اور کوچک پایدار باقی می‌ماند. به این معنا که تیگوان تعادل خوبی بین سواری راحت و پایداری خودرو در سرعت‌های بالا دارد.
فولکس‌واگن تیگوان با موتور ۲ لیتری توربو و گیربکس سرعته اتوماتیک یک خودروی بسیار آرام است. هندلینگ سیستم تعلیق در پیچ‌ها بسیار خوب انجام می‌شود.
فولکس‌واگن تیگوان SE مدل ۲۰۱۴ از یک موتور ۲ لیتری توربو چهار سیلندر همراه با خنک‌کننده، زمان‌بندی سوپاپ متغیر و انژکتور مستقیم استفاده می‌کند که می‌تواند قدرتی به اندازه ۲۰۰ اسب‌بخار و گشتاوری به اندازه ۲۸۰/۶۵ نیوتن‌متر برای آن تولید کند. این موتور همراه با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک عرضه مي شود که حالت‌های تیپ‌ترونیک، اسپورت و داینامیک شیفت برای آن درنظر گرفته شده است. تخمین‌های سازمان حفاظت محیط زیست امریکا برای تیگوان با دیفرانسیل چهار‌چرخ متحرک، 11/6 لیتر در شهر و 9/.5 لیتر در جاده در هر ۱۰۰ کیلومتر هستند.