ورود نسل جدید ام وی ام ۱۱۰ به بازار ایران توسط مدیران خودرو

نسل جدید ام وی ام ۱۱۰ طي سالهای گذشته فرهنگ استفاده از خودروهای کم مصرف فقط به شهرهای بزرگ محدود نشده و در سایر شهرها نیز بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا از خودروهای کم مصرف استفاده نمایند. گسترش این فرهنگ مصرف شرکتهای بزرگ خودروسازی را بر آن داشت كه به تولید خودروهای کوچک و کم مصرف شهری ،جذاب متنوع با قرار دادن مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی روي بياورند تا این بخش از بازار را به جذاب ترین بخش بازاربدل نمایند.
همچنین جمعیت زیاد و قیمت بالای بنزین در شهرهای بزرگ جهان ، فرهنگ مصرف خودروهای کوچک شهری را با خود به همراه داشته و از اواسط دهه ۷۰ میلادی با افزایش قیمت سوخت و فراگیر شدن مصرف خودرو می توان نمونه های زيادي از این خودروهای جذاب و دوست داشتنی مانند مینی ، فولکس بیتل ، فیات ۵۰۰ را دید که با تولید خود فرهنگ جدید و برگی جدید در تاریخ خودروسازی را رقم زدند.

طي سالهای گذشته در ايران با توجه به قیمت بسیار نازل سوخت ، این قبیل از خودروها بیشتر مورد توجه قشر خاصی از مردم قرار می گرفت که عمدتا بانوان ویا نسل جوان بودند. اما در سالهای اخیر افزایش نسبی قیمت بنزین در بازار ایران ، طیف مصرف کننده این خودروها نیز به شدت افزایش یافت طوری که با توجه با آمار و ارقام فروش در سال گذشته نزدیک به 30 درصد بازار فروش خودرودر ایران متعلق به این قبیل خودروها بوده است.
تنوع اين مدل محصول در ایران در مقایسه با سایر کشورها بسیار کم می باشد ، مدرنترین محصول این بخش ابتدا دوو ماتیز بود که حضور موفقی را در بازار ایران تجربه کرد و بعد از آن خودروی ام وی ام 110 در کنار پراید به عنوان خودرویی عام و سنتی بازار بوده است.
ام وی ام اولین محصول خود را در سال 1384 و با نام 110 به عنوان کم مصرف ترین خودروی داخلی روانه بازار كرد و موفق شد به سرعت جای خود را در میان خریداران باز نماید.
خودرو ام وی ام 110 که در بازارهای جهانی افتخارات زیادی را با خود به همراه داشت انتخاب به عنوان یکی از بهترین خودروهای کم مصرف و مطمئن در بازار های بین المللی، اهداء چندین جایزه به عنوان خودرویی با موتور پاک و فروش موفق در بازار برزیل و سایر بازارهای بین المللی همگی باعث شد تا روز به روز بر اعتماد به این محصول با تکیه بر تلاش و سرعت در بهبود کیفیت و فن آوری افزوده گردد.
این خودرو اخیرا از سوی سازمان ISQI به عنوان با کیفیت ترین خودروی سگمنت خود در بازار شناخته شده و بیشترین رضایت خریداران را بعد از مدتها کارکرد دارا می باشد.
ام وی ام 110 S جدید: جذاب و نوگرا با طراحی ایتالیایی
دنیای جدید دنیای تغییرات است و برندگان آن کسانی هستند که بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن ، بیشترین تغییرات را ایجاد نمایند و در این راه از تجربیات دیگران با مدیریت صحیح بهره مند گردند.
ام وی ام 110 S جدید قرار است در بازار داخلی به صورت بنزینی و برقی برای اولین بار عرضه گردد که اخیرا مدل برقی آن نیز نمایش داده شد و مورد توجه و استقبال فراوان قرار گرفت و قرار است مدل جدید اين خودرو با پسوند S عرضه گردد که نشان از اسپورت بودن این محصول دارد.
مدل جدید 110 این بار با مشارکت استدیو طراحی تورین ایتالیا شکل گرفت و خودرویی زیبا با شخصیت مستقل پدید آمد. سبک طراحی خودرو بیانگر سبکی جدید و القاء کننده حس زندگی و سرشار از شادی می باشد. و آن را تبديل به گزینه ایی ایده آل برای اقشار مختلف جامعه می نماید.
طراحی جانبی و دستگیره ها به شکلی ماهرانه انجام شده است. استفاده از شیشه پانورامیک عقب به این خودرو چهره ایی جذاب و زیبا بخشیده است.
فضای داخلی بسیار دلباز و فراتر از انتظار مي باشد که نشان دهنده توجه طراحان خودرو به ارگونومی و آسایش سرنشینان می باشد ، طراحی خودرو نسبت به نسل قبلی کاملا متحول شده و حالتی لوکس تر به خود گرفته و کیفیت خودرو نیزرشد چشمگیری کرده و در حد خودروهای گرانتر می باشد.
موتور 1 لیتری اين خودرو قادر به تولید 70 اسب بخار می باشد که با توجه به حجم موتور این قدرت ، بسیار مناسب است .و نشان از یک موتور مدرن ، کم مصرف و پر بازده را دارد.
از لحاظ امنیتی نیز مجهز به 2 ایربگ، سیستم ترمز ای بی اس به همراه ایی بی دی با استانداردهای روز ایمنی می باشد. آینه ها و شیشه های این خودرو برقی و مجهز به سیستم پاور ویندوز می باشد که در کنار آن آپشن های متنوع دیگر نیز عرضه گردیده است.
مدل جدید ام وی ام توانسته در مدت کمتر از 1 سال از زمان عرضه به فروش بسیار موفقی در بازارهای جهانی دست یابد.
با توجه به اعلام شرکت مدیران خودرو این خودوي جذاب به زودی وارد بازار ايران خواهد گردید که شرایط فروش آن از سوی سازنده اعلام خواهد شد. قیمت آن نیز کمتر از 30 میلیون تومان خواهد بود ، با توجه به ظاهر زیبا ، جذاب و مدرن خود و مشخصات فنی مناسب می تواند در این بازار خاص و بی رقیب باشد و فروش خوبی را كسب نمايد.