شرایط فروش محصولات تویوتا و لکسوس از سوی ایرتویا ویژه آذر ماه 94

شركت ایرتویا، نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران، بخشنامه ای جدید جهت فروش محصولات خود منتشر كرده است.

در اين بخشنامه فروش، تویوتا کمری 2016 طراحی جدید، ، در دو تیپ GL و GLX S.SPL و با تحویل 30 روزه به فروش می‌رسد. همچنين تویوتا هایلوکس 2016 (با طراحی جدید) و یاریس هاچ­بک و سدان مدل 2016، از دیگر خودروهای با تحویل کوتاه مدت و قیمت قطعی  دراین بخشنامه مي باشند كه توسط شرکت ایرتویا عرضه مي شوند.

همچنين تویوتا کرولا 2016، تویوتا روفور 2016 و همچنین کمری هیبریدی 2016 نیز با شرایط فروش مشارکتی و قیمت علی‌الحساب عرضه مي شوند.  

کمری هیبریدی، يكی از پرطرفدارترین محصولات شرکت تویوتا مي باشد که به عنوان یک خودروی سدان شهری پاک توانسته توجه بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کند.

بنابر اعلام شركت ایرتویا، مدل 2016 خودروی لکسوس NX ، برای اولین بار در دو تیپ هیبرید و توربوشارژر و باقیمت علی‌الحساب به فروش می­رسد قابل ذكر است که ورود اين خودروبه بازار سروصدای زیادی به پا کرده است.

همچنين، لکسوس ES250 با تغییراتی که در مدل 2016 خود (چه در ظاهر و چه درامکانات رفاهی و ایمنی) داشته است، برای اولین بار و به صورت تحویل کوتاه مدت و باقیمت قطعی به متقاضيان عرضه می­شود.

فروش مدل 2016 خودروی هاچ­بک لکسوس CT200 با پیشرانه هیبرید نیز با شرایط تحویل کوتاه مدت آغاز شده است.

با افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر كه باعث افزايش قيمت خودرو هاي وارداتي شده است ، در بخشنامه اخیر ایرتویا نيز افزایش قیمت غالب خودروهای تویوتا و لکسوس مشهود است.

جهت كسب اطلاعات بيشتر از جزییات این طرح فروش  به وب سايت شركت ايرتويا  مراجعه نماييد.