فروش نقدی و اعتباری هیوندای سوناتا و كیا اپتیما از سوی عظیم خودرو

دو سدان‌ محبوب کره‌ای این روزها خریداران زیادی را با توجه به امکانات و قیمت رقابتی آن‌ها نسبت به دیگر رقبا به‌سوی خود كشانده است.

برخی از خریداران ترجیح می‌دهند به‌جای خرید سدان‌های کوچک‌تر ، نسبت به خرید سدان‌های بزرگ‌تر به‌صورت اقساطی اقدام کنند و برخورداری از شرایط فروش اعتباری معتبر می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای این دسته از خریداران باشد.

در اين خصوص شركت عظیم خودرو دو خودرو کیا اپتیما و هیوندای سوناتا را در قالب شرایط فروش نقدی و اعتباری عرضه کرده است تا شرايط متنوعي را برای خریداران این محصولات فراهم كرده باشد.

قیمت خرید نقدی اعلام شده براي هیوندای سوناتا فول آپشن از سوی عظیم خودرو 1,598,940,000 ریال است که امکان پرداخت این مبلغ در دو مرحله وجود دارد. همچنين متقاضياني  که قصد خريد  خودرویی اسپرت تر را در این کلاس دارند می‌توانند به سراغ کیا اپتیما بروند، خودرویی که از پلتفرم مشترک با سوناتا بهره می‌گیرد اما امکاناتي کامل‌تر و طراحی اسپرت تری دارد. عظیم خودرو شرایط فروش نقدی مدل‌های فول آپشن این خودرو را با قیمت 1,490,370,000 ریال فراهم کرده است که خریداران امکان پرداخت دومرحله‌ای آن را دارند. هردوی این خودروها با مدل 2016 و با شرایط تحویل مختلف عرضه می‌شوند.

شركت عظیم خودرو شرایط فروش اعتباری را نیز براي اين دو خودرو فراهم کرده است. در اين طرح فروش برای هیوندای سوناتا، خریدار می‌تواند با پرداخت اولیه 879,417,000 ریال، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايد و اقساط به انتخاب خریدار شش‌ماهه یا یک‌ساله خواهد بود. برای خرید اعتباری کیا اپتیما نیز با پيش پرداخت 819,703,500 ریال و اقساط شش‌ماهه یا یک‌ساله این خودرو را در اختیار بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش این خودروها می‌توانید به وب سایت  شركت عظیم خودرو مراجعه کرده یا با یکی از نمایندگی‌های این شرکت تماس بگیرید.