آغاز فروش اقساطی لیفان x۵۰ اتومات از سوی کرمان موتور ویژه دی ماه 1394

شرکت کرمان موتور از آغاز فروش لیفان x50  اتوماتیک به صورت دومرحله ای ویژه دی ماه 1394 خبر داد.

بنابر اعلام کرمان موتور زمان تحویل این خودروها اسفند ماه 1394 و اردیبهشت  ماه 1395 می باشد و  سند تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می ماند و فقط با تسویه حساب نهائی سند خودرو آزاد مي شود.
همچني در اين طرح خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نمی گردند و تاریخ پرداخت اولین قسط یک ماه پس از تحویل خودرو ها می باشد.

لیفان ایکس 50 در بازار داخلی چین در حدود يك سال است که معرفی شده و با محدوده قیمتی 60 تا 83 هزار یوآن عرضه می شود، این رقم اندکی کمتر از قیمت پایه لیفان ایکس 60 (حدود 80 هزار یوآن) قرار می گیرد .

این خودرو یک کراس اوور کوچک (کوچکتر از لیفان X60) با مشخصات فنی یک خودرو شهری هاچ بک (موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر 100 اسب بخاری با 133 نیوتن متر گشتاور) است که همچون سایر خودروهای چینی از ساختار موتور جلو و دیفرانسیل جلو بهره می برد.طراحی ظاهرا این خودرو در مجموع جذاب است ولی در نگاه اول و در نمای جلو بیننده را به یاد برخی مدل های اپل و کرایسلر می اندازد و در نمای عقب، شباهت غیر قابل انکاری به آلفارومئو جولیتا دارد.این در حالیست که طراحی نمای جانبی خودرو در اوج سادگی انجام شده است.

در بخش فنی به غیر از موتور چهار سیلندر و گیربکس 5 سرعته دستی،شاهد عرضه این مدل با گیربکس CVT هستیم و فنربندی نیز از نوع ساده و شناخته شده مک فرسون برای چرخ های جلو و بازوهای نیمه دنباله ای برای چرخ های عقب انتخاب شده و ترمز ها نیز در هر چهار چرخ به صورت دیسکی هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  به وب سايت شركت كرمان موتور مراجعه نماييد.

 

جدول شرايط فروش اقساطی لیفان x۵۰ اتومات- دی ماه 1394

فروش اقساطی لیفان x۵۰ اتومات- دی ماه 1394