آغاز فروش اقساطی خودرو DS5 با کارمزد صفر درصد از سوی آرین موتور تابان

سرپرست بازاریابی شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی خودروی Ds در ایران،اعلام كرد: با پایان ماه مبارک رمضان بازار فروش خودرو کمی تکان می خورد و همچنين با تکمیل مراحل دریافت مجوز شماره گذاری خودروی Ds با توجه به گرایش مردم به خرید خودروهای باکیفیت فروش محصولات ما نیز با جهش بسیار مناسبی رو به رو می شود.

امیر عباس سمیعی ادامه داد: هر چه به ماه شهریور نزدیک می شویم، بازار بهتر خواهد شد و پیش بینی ما برای فروش در تابستان بین 15 تا 20 درصد رشد را نشان می دهد.

ايشان در خصوص فروش اعتباری محصولات Ds اظهار داشت: البته بنده قبول دارم که مدل فروش اعتباری در فروش انواع خودروها تاثیرگذار است اما در مورد خودروهای لوکس مانند Ds این امر آن چنان که باید مشهود نیست و مانند خودروهای اقتصادی(Economic) آنچنان به چشم نخواهد آمد.

سرپرست بازاریابی شرکت آرین موتور تابان با اشاره به تاثیر صفر بودن کارمزد فروش بر استقبال مردم، تصریح کرد: در یکی از مدل های فروش شرکت آرین موتور تابان برای خودروی Ds، در صورت تسویه مبلغ آن زیر 10 ماه، هیچ گونه کارمزدی از خریدار دریافت نخواهد شد.

وی ادامه داد: در صورتیکه خریداران ما بخواهند بالای 10 ماه زمان تسویه حساب برایشان در نظر گرفته شود، کارمزد از صفر به 28 درصد افزایش یافته و البته در برخی مواقع بر روی این مبلغ نیز می توان مذاکره کرد و به تناسب میزان پرداخت و زمان تسویه، این مبلغ کارمزد می تواند کاهش یابد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت آرین موتور تابان مراجعه نماييد.

 

جدول شرایط فروش محصولات دی اس در ایران ويژه  تیرماه 1395

شرایط فروش محصولات دی اس در ایران ويژه  تیرماه 1395