تویوتا لندکروز 2022 معرفی شد

 

  و بلخره بعد از مدتها انتظار تصاویر رسمی مربوط به  لندکروزر 2022 انتشار یافت

 

 

 با توجه به اینکه چراغ های اصلی جلو برخلاف نسخه های قبلی این خودرو به صورت باریک طراحی شده اند ، حضور یک نوار ال ایی دیی نورانی در گرافیک داخلی لندکروز 2022 نیز سبب این شده که دماغه این خودرو متفاوت دیده شود.

 

 

 

 

فضای داخلی

در کابین این غول ژاپنی  میتوان به  صفحه نمایشگر 12.3 اینچی سیستم سرگرمی اشاره کرد و همچنین  پشتیبانی از سامانه اپل کارپلی و اندروید اوتو، شارژ بی سیم، دوربین 360 درجه، نمایشگر هدآپ، فرمان با قابلیت تنظیم الکتریکی، بهبود دهنده هوای داخل منتشر کابین، ورود با استفاده از سنسور اثر انگشت و ... از دیگر آپشن های مدرن این خودرو است . همچنین از لحاظ ایمنی خودرو می توان به هشدار خروج  از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط اشاره کرد.از روی تصاویر یافته  تریم های متفاوتی  که  هنوز بطور دقیق اطلاعات با جزییات آنها ارائه نشده، را شاهد هستیم

 

 

 

 

 

مشخصات فنی

یکی از اصلی ترین و مهم ترین  تغییرات این خودرو، جایگزینی پیشرانه 5.7 لیتری 8 سیلندر تنفس طبیعی نسخه قبل با نمونه 6 سیلندر 3.5 لیتری توربوشارژ 409 اسب بخاری است که 650 نیوتن متر نیز گشتاور تولید میکند . علاوه بر اینکه  2 سیلندر کمتر دارد ، شاهد آن هستیم که مجموع خروجی 30 اسب بخار افزایش دارد و گشتاور نیز تقریبا 108 نیوتن متر با افزایش همراه بوده است. بدنه خودرو با توجه  به کاهش 200 کیلوگرمی وزن آن در مقایسه با لندکروزر LC200 و نیز  کاهش 10 درصدی آلایندگی هوا ،  از سری اقدامات روبه جلوی این شرکت می باشد.

با توجه به بعضی از گفته ها ، احتمال عرضه لندکروزر 2022 با پیشرانه 3.3 لیتری توربودیزل با 305 اسب بخار خروجی و گشتاور 700 نیوتن متر برای برخی  از بازارهای خاص دنیا ، این شرکت در نظر گرفته است.

تویوتا لندکروزر 2022 موتور بنزینی با گیر باکس 10 سرعته اتوماتیک دارا می باشد  و شتاب 0 تا 100 خودرو، 6.7  ثانیه طول می کشد .

 

 

 

 و همچنین سیستم تعلیق این خودرو  آپدیت شده  و سامانه هوشمند نمایش و انتخاب تنظیمات مناسب برای آفرود ، کیفیت رانندگی در مسیرهای سخت و دشوار را برای راننده آسانتر کرده است