مرسدس بنز GLE63 S AMG [انگلستان]

 

مرسدس-ای ام جی با مدلهای جدید عملکردی مبتنی بر GLE ، یک سنت دقیقاً 20 ساله را ادامه می دهد:

در سال 1999، ML55 به عنوان مولد مبتنی بر کلاس M آن زمان ، با موتور V8

 255 کیلووات (347 اسب بخار)بهترین مدل در محدوده بود. همین مورد برای جانشین فعلی آن در لباس مرسدس

-AMG GLE63 4MATIC  اعمال می شود. بهترین مدل از سری مدل ها به طور طبیعی با پیشرفته ترین پیشرانه موتور

به خط ابتدایی می روند: موتور V8- 4.0 لیتریِ  biturbo برای AMG با تولید 420 کیلووات (571 اسب بخار) در مدل GLE و 450

کیلووات (612 اسب بخار) در نسخه S برای اولین بار با استارت-دینام EQ Boost ترکیب می شوند. این امر با یک خروجی

الکتریکی اضافی 16 کیلووات (22 اسب بخار) ، یک سیستم الکتریکی 48 ولت روی صفحه ، خاموش شدن سیلندر و فیلتر

ذرات بنزین برای بهره وری مطلوب همراه است. علاوه بر این ، محرک چهار چرخ کاملاً متغیر ، سیستم تعلیق هوا با تنظیم میرایی

تطبیقی ​​و تثبیت کننده رول فعال و انتقال سریع TCT 9G با سرعت زیاد ، محدودیت دینامیک خودرو را به سمت بالا حرکت می دهد.

علاوه بر این ، مزایای یک SUV لوکس نیز وجود دارد: دید همه جانبه خوب ، فضای کافی برای مسافران و چمدان ها ، مواد

با کیفیت بالا و جدیدترین عملکرد رانندگی ، سرگرمی و اتصال به برند. با قابلیت های خارج از جاده با دو برنامه درایو

اضافی "Trail" و "Sand" و همچنین سطح متغیر وسیله نقلیه ، تطبیق پذیری بیشتر نیز فراهم می شود. این جایی است

که ورزش شدید ، ویژگی های درجه یک آفرود و مناسب بودن مطلق روزمره با هم ترکیب می شوند.

 

 

توبیاس مورس ، رئیس هیئت مدیره مرسدس-AMG GmbH می گوید:

"با مدلهای جدید GLE Performance ما یک سنت 20 ساله را به آینده تبدیل می کنیم. برای اولین بار ما

موتور 4.0 لیتری V8 biturbo کاملاً اثبات شده خود را با استارت-دینام EQ Boost و 48 ولت روشن می کنیم.

به همین ترتیب ، ما در حال شروع یک فصل جدید دیگر از فناوری درایو خود هستیم ، که ما همچنین به دنبال آن

هستیم تا سری های دیگر مدل را گسترش دهیم ، زیرا ما به سمت برق و هیبریداسیون حرکت می کنیم. با SUV های

برتر جدید ، مشتریان ما می توانند منتظر یک بسته بی نظیر عملکرد رانندگی ، چسبندگی مطلوب در همه سطوح

و همچنین راحتی در سفرهای طولانی با بازده بالا باشند. "

برای اولین بار با استارت-دینام EQ Boost: موتور 4.0 لیتری V8 biturbo

 

 

موتور 4.0 لیتری V8 biturbo در GLE63 جدید برای اولین بار در هر دو نوع خروجی (420 کیلووات / 571 اسب

بخار و 450 کیلووات / 612 اسب بخار) با یک استارتر-دینام EQ Boost نصب شده است. این موتور یک موتور

استارتر و یک دینام را در یک موتور الکتریکی قدرتمند منفرد ترکیب کرده و برای صرفه جویی در فضا، بین

موتور و سیستم انتقال قدرت تعبیه شده است. 16 کیلووات اضافی (22 اسب بخار) خروجی بعلاوه 250 نیوتن

متر گشتاور که می تواند به طور موقت استفاده شود ، ویژگیهای حرکت خود به خودی را امکان پذیر می کند.

برای اولین بار ، EQ Boost starter-alternat نیز وظیفه کنترل سرعت دور را بر عهده دارد. این امکان صرفه جویی

در مصرف سوخت را که قبلاً برای فناوری ترکیبی ولتاژ بالا ذخیره شده بود ، فراهم می کند.

تزریق مستقیم بنزین به وسیله اسپری با انژکتورهای پیزو ، میل لنگ کاملاً آلومینیومی ، طرح چهار سوپاپ در هر

سیلندر با تنظیم میل بادامک ، خنک سازی هوا با شارژ آب و هوا ، مدیریت دینام ، عملکرد شروع / توقف ECO و

حالت سر خوردن همه حفظ شده اند.

 

---

 

طراحی خارجی

دامن های کناری ، محفظه های آینه بیرونی و طاق های چرخ دار با رنگ خودرو رنگ آمیزی شده و

به صورت یکپارچه با ظاهر کلی عضلانی ترکیب می شوند. ترکیبات مختلف چرخ / تایر همه نیازهای داخل و

خارج از جاده را پوشش می دهد. مدل پایه با رینگ های 20 اینچی آلیاژی سبک با حروف AMG به صورت

استاندارد می باشد ، در حالی که مدل S با رینگ های 21 اینچی کارخانه تولید می شود. انواع چرخ دیگر

با قطرهای 21 تا 22 اینچ به صورت اختیاری موجود است.

پیش بند عقب تازه طراحی شده با جزئیات مخصوص AMG مانند یک پخش کننده قابل توجه و یک نوار در

سایه نقره ای ، عرض خودرو را برجسته می کند. گزینه های شخصی سازی بیشتر در بسته AMG Night موجود

است. این شامل شیشه های عایق حرارت ، رنگ تیره و همچنین تقسیم کننده جلو ، پیش بند جلو و عقب ،

درپوش آینه ها و قاب های پنجره با رنگ مشکی می باشد.

 

 

 طراحی داخلی

فضای داخلی با کیفیت بالا با فضایی کاملاً منظم و اسپرت با لمس پویا و منحصر به فرد مشخص

می شود. صندلی های استاندارد AMG با روکش چرم ناپا ، پشتیبانی جانبی بهینه را ارائه می دهند و

دارای طرح صندلی مخصوص AMG با نشان "AMG" در تکیه گاه های جلو هستند. انواع دیگر چرم به

صورت اختیاری موجود است. نور محیط قابل تنظیم بصورت جداگانه بصورت استاندارد ارائه می شود.

ردیف صندلی دوم به صورت اختیاری با تنظیم کامل برق موجود است.

جدیدترین فرمان سه پره AMG Performance با پدل های آلومینیومی شیفت با ارگونومی مطلوب راننده گرا تحت

تأثیر قرار می گیرد. در مدل پایه حاشیه فرمان با چرم ناپا سیاه و در نوع S با میکرو الیاف چرم

ناپا / DINAMICA روکش شده است .

 

 

کنسول مرکزی دارای یک کنترل پنل مخصوص AMG با سوئیچ های اضافی است که با آن می توان

حالت انتقال دستی ، تنظیم میرایی تطبیقی ​​، سیستم اگزوز اختیاری عملکرد AMG و سطح تعلیق را کنترل کرد.

طیف گسترده ای از عناصر تزئینی داخلی با کیفیت بالا برای شخصی سازی بیشتر فضای داخلی

در دسترس است. عناصر تزئینی AMG در فیبر کربن فضای داخلی را به خصوص اسپرت می کند.